Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanavond uit het werk eerst nieuwe heli ophalen en daarna naar Alkmaar.
Die computer ff voorzien van andere software.

Zit een ICE Power Bang & Olufsen speaker systeem in die laptop. Klinkt wel goed hoor. Ook het LED scherm is super strak. Ben ik toch nog een klein beetje blij. :D

Keuzes maken 3Dfris ;). Je wilt geen Windows 8 maar wel 100.000 dollar.....Wat is het nou?

Sleur.....doe jij eens je best , leuke downpayment voor de vrijgezellenmodelbouwboerderij :)

Nou lekker dan. Heb ik gisteravond nog een bestelling gedaan met 6S lipo's voor de Sebart. Gaan dus niet voor het weekend binnen komen hoor ik hier.

Ga ze zelf wel ophalen.:bye:
Als het bij HK was, dan gaat het via GLS. Dan heb je er geen last van. ;)

net de score binnen van de laatste week van de DD-academy, 98%.........:D
Brengt het gemiddelde over de hele training op 98%:banana:
U is goed bezig. :thumbsup:

in het nieuwe service pack van win 8 zit weer een start button hoor ;)
Wat heb je aan een startknop? Sowieso is het hele eerste scherm een grote startknop. Hoe groter of anders wil je het hebben? Zit je in een toepassing dan muisschuif je naar linksonder en dan heb je je startknop weer. Naar linksboven voor een overzicht van alle actieve toepassingen. Rechtsboven de toeters en bellen voor instellingen. Hoe makkelijk wil je het hebben? Scheelt drie submenu's door klikken voordat je iets hebt. :? :teacher:

*raam sluit*
*tochtstrip er tussenuit trekt*
*Microsoft belt*

:hammer: :lol: :pc: :morning:

Vandaag een dagje support op locatie zodat die club de werkplekjes t.b.v. de voetbaluitzendingen rond kan breien. Af en toe de PC van een BN'er een schop geven... *saai*

P5ORDUK.gif

Ff een mededeling ten aanzien van de boerderijwildvliegmeeting:

Vanwege de situatie van mijn moeder heb ik besloten dit voorlopig maar even on hold te zetten. De komende maanden worden erg enerverende tijden en ik wil mijn ouders maar ff de rust gunnen in deze periode. Het ziet er helaas allemaal wat slechter uit als vlak na de eerste diagnose...

Volgend jaar zal een nieuwe poging een optie zijn....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back