ik wil geen windows 8 !!!!!!!!!!!!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Microsoft looft 100.000 dollar uit voor melden van lek in Windows 8.1 - Computer - Nieuws - Tweakers
Aan het werk jullie !!:teacher:
Als het bij HK was, dan gaat het via GLS. Dan heb je er geen last van.Nou lekker dan. Heb ik gisteravond nog een bestelling gedaan met 6S lipo's voor de Sebart. Gaan dus niet voor het weekend binnen komen hoor ik hier.
Ga ze zelf wel ophalen.![]()
U is goed bezig.net de score binnen van de laatste week van de DD-academy, 98%.........
Brengt het gemiddelde over de hele training op 98%![]()
Wat heb je aan een startknop? Sowieso is het hele eerste scherm een grote startknop. Hoe groter of anders wil je het hebben? Zit je in een toepassing dan muisschuif je naar linksonder en dan heb je je startknop weer. Naar linksboven voor een overzicht van alle actieve toepassingen. Rechtsboven de toeters en bellen voor instellingen. Hoe makkelijk wil je het hebben? Scheelt drie submenu's door klikken voordat je iets hebt. :? :teacher:in het nieuwe service pack van win 8 zit weer een start button hoor![]()
*raam sluit*Microsoft looft 100.000 dollar uit voor melden van lek in Windows 8.1 - Computer - Nieuws - Tweakers
Aan het werk jullie !!:teacher:
Gaui gekocht?![]()