Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er staat gewoon Windows 8, dus volgens mij geen PRO. Met PRO kan je gratis downgraden. Nou ja ga wel kijken.

Ik zweer het je. Ik wordt hier zo verdomde moe van. Dat gekut met die software. Ik wil gewoon die troep die op mijn PC draait op die laptop hebben. Gewoon installeren en gaan.

Maar nee hoor je moet eerst weer van alles gaan uitzoeken.

Ga zo lekker slapen......ben er klaar mee.:(

Over een paar jaar lach je hierom Jasper, hoort er allemaal bij, uitzoeken, fouten oplossen, nog meer uitzoeken, leren .. lijkt bijna leuk ^^

laatst hetzelfde gehad met de nieuwe laptop van patriesje. HD even in de desktop pc geprikt en compleet geformatteerd en gepartioneerd. Daarna lekker win 7 erop gezet.

Amateurs. :p Hier onderscheiden de professionals zich van de hobbyisten. ICT'er word je niet in twee weken. :yes:

Met Windows 8 is niets mis. Het is hetzelfde als je een nieuwe auto koopt, de eerste weken even wennen aan de nieuwe knopjes en functies. Daarna is alles logisch. Je blijft toch ook niet in een T-Ford rijden? Met de ontwikkeling van nieuw technieken krijg je ook nieuwe besturingssystemen. Windows 8 is gericht op toch touch screens en uitwisselbaarheid tussen computers, notebooks een portable devices. :teacher:

Compu..watte?.......Windoos 8....?....Huuuuuuuuhh?

Er is hier op het forum een draadje voor hoor.....voor compudinges gelul ;)

*verstuurd vanaf mijn Noodboek met een programmatje wat iets doet als ik op een knoppie drukt*

Heb het net gecheckt en voor mijn bezorgingsregio zou het geen probleem moeten zijn.

En als het wel zo is... Als ik een beetje begrijp wat de reden is dat de bezorgers het werk neer hebben gelegd kan ik ze nog geen ongelijk geven ook.

Redenatie van PostNL: Het aantal pakketjes neemt toe dus jullie bezorgers mogen wel wat minder verdienen per bezorging. Aan de ene kant , ja....aan de andere kant, het zal ff lekker worden dat een bedrijf de onderaannemers die ze inhuren eenzijdig een prijsverlaging door de strot duwen maar wel de hoeveelheid werk welke ze verwachten omhoog gaat.
Ik heb daarbij nog geen berichten gehoord dat de verzendkosten voor het versturen van een pakketje dan ook omlaag gaan nu PostNL zoveel meer pakketjes bezorgt.

Ik hou er wel van als kleine ondernemers de rug durven te rechten tegen een grote die denkt alles te kunnen maken. Daarvoor wil ik best een paar dagen langer op mijn hobbyspulletjes wachten

do 27 jun 2013, 09:08

Stakingen PostNL breiden zich uit

UTRECHT (AFN) - De stakingen van de pakketbezorgers van PostNL breiden zich uit. Behalve in Amsterdam en Katwijk wordt er nu ook gestaakt in Utrecht en Zaandam en Wateringen. Dat maakte PostNL donderdag bekend.

do 27 jun 2013, 09:08

Stakingen PostNL breiden zich uit

UTRECHT (AFN) - De stakingen van de pakketbezorgers van PostNL breiden zich uit. Behalve in Amsterdam en Katwijk wordt er nu ook gestaakt in Utrecht en Zaandam en Wateringen. Dat maakte PostNL donderdag bekend.

Nou lekker dan. Heb ik gisteravond nog een bestelling gedaan met 6S lipo's voor de Sebart. Gaan dus niet voor het weekend binnen komen hoor ik hier.

Ga ze zelf wel ophalen.:bye:

Amateurs. :p Hier onderscheiden de professionals zich van de hobbyisten. ICT'er word je niet in twee weken. :yes:

Met Windows 8 is niets mis. Het is hetzelfde als je een nieuwe auto koopt, de eerste weken even wennen aan de nieuwe knopjes en functies. Daarna is alles logisch. Je blijft toch ook niet in een T-Ford rijden? Met de ontwikkeling van nieuw technieken krijg je ook nieuwe besturingssystemen. Windows 8 is gericht op toch touch screens en uitwisselbaarheid tussen computers, notebooks een portable devices. :teacher:

Yeah Right. Dat snap ik ook wel, maar doe echt wel m'n best hoor. Kan natuurlijk nooit iemand inhalen die zijn hele leven al met ICT bezig is.

Ik zeg. Al het begin is moeilijk. Maar ooit kom ik er wel hoor.

net de score binnen van de laatste week van de DD-academy, 98%.........:D
Brengt het gemiddelde over de hele training op 98%:banana:

zometeen maar voor een borrel:celebrate:, die heb ik wel verdiend vind ik zelf!

Nu nog 1 week aanvullende training (weer zo'n score proberen te halen ;)) en daarna met een paar verse certificaatjes op zak en een voldaan gevoel naar huis:D

Jasper bedankt voor het lenen van de DDJ-Ergo.
Ik heb me gisteravond prima vermaakt :banana: Ook kwam ik tot de conclusie dat de Ergo wel 4 decks heeft, maar dat wist jij waarschijnlijk al.
Echt helemaal top en dus goedgekeurd :p Na de vakantie ook maar één bemachtigen.
Vanavond neem ik hem weer mee naar de club, ben er alleen wat later omdat Diana werkt.

Verder moet je dat Windows 8 er gewoon aftieven :yes: Windows 7 voldoet prima. Al die rare menu's en geen start-button/of nu wel weer een start-button is alleen maar irritant. Het zal vast wel wennen zijn, maar nu even niet! :teacher: ;)

@ Oliesjeik: goed gedaan man, gefeliciteerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back