Kleine wk7 op het veld![]()
hoop dat er wel wat gefilmd wordt......

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Minimaal, net bij vertrek stonden er flinke schuimkoppen op de vijver dus tegen windkracht 8. 8)Kleine wk7 op het veld![]()
Zo en toen waren we weer thuis.....
Easystar stuk (motor doorgefikt), Funcub stuk (motorasje stuk)..
Schade valt mee..
En dat alles ondanks het feit dat de fundag gecanceled werd! Schandalig!
Anyway, nu thuis lekker aan het bier en vanavond thuis maar wat vlees verschroeien![]()
FF een vraagje.
Wie o wie is er handig met inboordmotoren?
Kennis van heeft problemen met de motor.
wat ik begreep gaat het om de doppen die moeten voorkomen dat je blok scheurt als het water in je blok bevriest. deze moeten vervangen worden.
Dat zijn vries doppen en die rotten nog wel eens weg ff nieuwe halen die tik je er zo in.
Die doppen zijn eigenlijk niet om te voorkomen dat je blok scheurt bij vries kou maar zijn casting gaten. Die gaten zitten er om boor rotzooi uit het blok te halen bij de fabricatie. Ze worden vaak vriesdoppen genoemd omdat ze inderdaad wel eens uit het blok springen als er water in bevriest. Echt het ik al verschillende blokken gezien waar de doppen nog keurig op zijn plek zaten en het blok netjes gescheurd was.
Om ze te vervangen is heet simpel. Gat in de oude maken en met een tang eruit trekken. Met locktite 271 de nieuwe in het blok tikken met een passende dop of zo en klaar ben je.
Simpel karweitje en door de knutselaar of zelfs prutser zelf te doen. Mij lukt het ook nl![]()
Alweer dronken sleur?
Voor de slappelingen thuis: Hier is het erg gezellig. Bier en BBQ, niets mis mee.
Zoek de indiaan...
Trex te koop?
Ik ga er overheen met een fokker 50 van 4,60 meter spanwijdte. Voor een prikkie.Goed idee om weer eens op te ruimen.
De fokker 50 heeft een R-waarde (isolatiewaarde) van 2,5 cm2 K/W. Lekker warm en energiezuinig toestel.
Voor meer info:
https://picasaweb.google.com/111376847583446135458/Foto