Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
kwam er gister samen met de baas achter dat ik elke maand in het afgelopen jaar 25 uur te weinig uitbetaald heb gekregen. OF ik even mijn loonstroken wil opsturen dan storten ze het verschil.![]()
11x 25 uur
![]()
![]()
![]()
Blij :rolling: Blij :rolling: Blij :rolling:
Jongens goed nieuws. Ik heb mijn GoPro terug. Ben net toch nog naar de plek gegaan en heb een hark mee genomen om de omgeving van de crash even kaal te trekken. Kon het toch niet hebben dat hij weg was.
We gaan nu voor 433Mhz.
En mij eens die 20 euro terugbetalen :wink:
Top jasper.... nu dus foto's of anders niet gebeurd
Gaat er nog iemand vanaaf naar de club?
lekker man!!!
Kun je eindelijke eens een knappe Futaba zender kopen voor bij die Gaui van je![]()
Even een pintje halen. Wel verdient na deze drie dagen. Op tijd weg, moet nog een contract voor morgen afmakenGaat er nog iemand vanaaf naar de club?
Gaat er nog iemand vanaaf naar de club?
Blij :rolling: Blij :rolling: Blij :rolling:
Jongens goed nieuws. Ik heb mijn GoPro terug. Ben net toch nog naar de plek gegaan en heb een hark mee genomen om de omgeving van de crash even kaal te trekken. Kon het toch niet hebben dat hij weg was.
Na 6 keer planten en gras weg trekken bij de bomen kwam hij in 1 keer te voorschijn. Jezus wat was ik blij. Hij is niet beschadigd en werkt prima. Hij gaf bij het opstarten alleen aan dat hij FULL is. Dat is dus 32Gb aan foto. Hij stond namelijk om de 2 seconden foto's te maken. Ik ga nu even kijken. De hele vlucht zal er dus wel opstaan.
Ik weet niet wat de oorzaak is, maar ga er vanuit dat de ontvanger in de stress is gegaan. Dat is voor mij de druppel. Ik ga de boel weer opbouwen, maar niet meer met 2,4Ghz. We gaan nu voor 433Mhz.
@Ralf nog bedankt voor het aanbod om te gaan zoeken.
Ik had niet verwacht dat ik hem nog zou vinden.
Verder toch weer last van die niersteentjes, maar door deze goede berichten kan ik het weer aan.