Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Balen dat je GoPro weg is :( Lag die echt niet ergens nog in het gras? (je weet zelf dat iets dergelijks door een klap in de grond meters verderop kan liggen van waar de crash heeft plaats gevonden.
Des te makkelijker in je zak te stoppen zonder dat het opvalt. :? Men weet ondertussen wel wat voor ding het is een dat er (dure) camera's op zitten. Dat krijg je er van als de hele wereld zo'n ding heeft.

De GoPro van mijn broertje ligt ergens in de Noordzee. Tijdens het bootje varen van het steuntje gerammeld. Zijn nieuwe zit met een extra bandje vast aan het frame waar de steun op vast zit.

En lang fluor geel of oranje lint opvouwen, elastiekje je er omheen. Ene eind aan je vliegding, andere eind aan je camera. Schiet de camera los dan vind je een fel lint van een paar meter eerder terug dan een klein grijs doosje.

Yep, had een goed idee geweest, maar nu is hij niet meer.

Net even de boel opgestart zonder props. Alles doet precies wat het moet doen.

Brushless gimbal doet het alleen slecht. Sensor boardje lijkt defect. Dat is alleen de oorzaak niet van de crash. Staat namelijk helemaal los van het systeem. Wordt ook nog eens door een aparte lipo gevoed.

Geb getest of het storing gaf op het naza systeem om de ontvanger in de stres te krijgen, maar nee hoor. Heb zelfs de zender even buiten op 15 meter gelegd om te kijken of er dan wel storing optrad, maar oon niet het geval.

Sta dus echt voor een raadsel waarom hij er ineens zomaar vandoor ging.?????????

En daar op locatie? Wifi access points of bridges met teveel vermogen, reflecties van masten of bebouwing, de gimbal die op tilt ging een ging oscilleren waardoor de ontvanger of Naza ging flippen...

Choco heeft straks een DX7 in de aanbieding. Altijd beter dan een Fucktaba. ;)

De GoPro van mijn broertje ligt ergens in de Noordzee. Tijdens het bootje varen van het steuntje gerammeld. Zijn nieuwe zit met een extra bandje vast aan het frame waar de steun op vast zit.

Een gopro is toch waterdicht? Tot hoe diep ;)

Balen jasper, maar ik denk ook dat ie nog ergens ligt.

Ging ie er niet als een speer vandoor omdat de camera los raakte (gewicht?)

kwam er gister samen met de baas achter dat ik elke maand in het afgelopen jaar 25 uur te weinig uitbetaald heb gekregen. OF ik even mijn loonstroken wil opsturen dan storten ze het verschil. :D :banana: 11x 25 uur :D :D :D

Blij :rolling: Blij :rolling: Blij :rolling:

Jongens goed nieuws. Ik heb mijn GoPro terug. Ben net toch nog naar de plek gegaan en heb een hark mee genomen om de omgeving van de crash even kaal te trekken. Kon het toch niet hebben dat hij weg was.

Na 6 keer planten en gras weg trekken bij de bomen kwam hij in 1 keer te voorschijn. Jezus wat was ik blij. Hij is niet beschadigd en werkt prima. Hij gaf bij het opstarten alleen aan dat hij FULL is. Dat is dus 32Gb aan foto. Hij stond namelijk om de 2 seconden foto's te maken. Ik ga nu even kijken. De hele vlucht zal er dus wel opstaan.

Ik weet niet wat de oorzaak is, maar ga er vanuit dat de ontvanger in de stress is gegaan. Dat is voor mij de druppel. Ik ga de boel weer opbouwen, maar niet meer met 2,4Ghz. We gaan nu voor 433Mhz.

@Ralf nog bedankt voor het aanbod om te gaan zoeken.

Ik had niet verwacht dat ik hem nog zou vinden.
Verder toch weer last van die niersteentjes, maar door deze goede berichten kan ik het weer aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back