Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heerlijk aan de knutsel,dogfighter schiet al aardig op :-)
Verstevigingen in de vorm van glastape en epoxy aangebracht.
Metal - geared servo's geplaatst en zometeen de dikke buitenloper erin schroeven, goed voor 1500 watt :-)

2012-05-11213702.jpg

2012-05-11213328.jpg

2012-05-11213100.jpg

2012-05-11213136.jpg

lekker dat piepschuim geknutsel :p

ziet er goed uit .

ik las ff een bouwstop in , eerst weer ff vliegen , daarna DF2 bouwen , die word heel erg rapjes !

Leuk, ik heb ook die motor nog liggen Siggy. Een in de FJ en een op reserve voor de DF.

Helemaal vergeten van die schaap Sleur. Volgende keer dan maar.

Vandaag lekker aan een bbmotor gesleuteld, kan weer worden opgehaald door de eigenaar. Toch wazig als er meerdere storingen in zo'n ding zitten. Membramen van de benzinepomp defect (hard en laten niets meer door) en bougiekabel met een slecht kontakt (soms zomaar uitvallen)

Sleutelen aan een FJ of DF is veel simpeler ;)

Dit weekend niet vliegen, morgen om 9.00u al tennissen en zondag op naar mams. Volgende week wel een zeer korte week en dan zeker vliegen als het weer het toe laat.

Ziet er goed uit Siggy :yes:

Leuk, ik heb ook die motor nog liggen Siggy. Een in de FJ en een op reserve voor de DF.

Helemaal vergeten van die schaap Sleur. Volgende keer dan maar.

Vandaag lekker aan een bbmotor gesleuteld, kan weer worden opgehaald door de eigenaar. Toch wazig als er meerdere storingen in zo'n ding zitten. Membramen van de benzinepomp defect (hard en laten niets meer door) en bougiekabel met een slecht kontakt (soms zomaar uitvallen)

Sleutelen aan een FJ of DF is veel simpeler ;)

Dit weekend niet vliegen, morgen om 9.00u al tennissen en zondag op naar mams. Volgende week wel een zeer korte week en dan zeker vliegen als het weer het toe laat.

De HT crew is weer GOED bezig ;-) :-)

Ook weer terug uit Limmen. Net ff een paar rondje wezen karten. Best zwaar als je dat een tijd niet hebt gedaan.

Morgenochtend klussen op de camping. Misschien in de middag Zondagochtend wat opnames maken met de quad. De rest van de dag een feestje. Bryan wordt zondag 8 jaar. Is gelijk de laatste keer dat we een feestje hebben in dit huis.

Decals geplakt,nu lekker maffen :-)

2012-05-12013805.jpg

lekker vers schuim :cool:

en hier weer wakker , best redelijk weertje tov afgelopen week , zomers zal het nooit worden te NL , dus dit is redelijk vliegweer ;)

straks ff dogfighten en simproppen , misschien neem ik ook ff de SE mee als backup .

kortom ,mee gaat de DF , SP,en de SE ;)

ps ; goedesmorgens !

vinny; je was toch laatst je kist verloren ?

is dit niet wat als vervanger ? is volgens mij niet zo duur .
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
goeie morgen

junkie bedankt voor de tip maar hier past mn 20cc niet op
heb deze in ep uitvoering vliegt lekker

ben nu deze aan t bouwen dinsdag op gehaald

del8gz.jpg

leuk vliegertje voor op het nieuwe veld ;)

als het nieuwe veld af is verkoop ik die grote vliegerts , geen zin in gesjouw ermee ,en er een polderwandeling mee te maken ;)

ben rond 12;00/12;30u op das velt ,ff met de kleine vliegerts spelen :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back