Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
netjes phil , er schuilt een ware schilder in je ;)

lekker briesje :shock: , geen atv vliegen lijkt me ,heb ik ook niet echt tijd voor .

hopelijk morgen ff vliegen , ik moet eerst nog langs 2 klanten :(

zondag beste vliegdag , maar dan is het moedersdag :)

werkse

Vliegen wordt met de redelijk stevige wind inderdaad niet veel. Zeker niet voor de maidens van mijn toestelletjes. Morgen tennis en zondag moederdag.......heb ik daarvoor zo snel gewerkt? ;)

Dan maar even sleutelen aan drie buitenboordmotoren, zijn de eigenaren ook weer blij.

Zojuist aangenomen als freelancer bij een nieuwe werkgever. Gedurende de komende twee weken een compleet concept business plan maken voor een compleet nieuwe afdeling. 8O Dan schieten ze er op van het management en als er niets te schieten is, ben ik weer directeur. :banana:

*eigen voorstel van vorig jaar gewoon overneemt* :hammer:

Vandaag geen vliegen :nooo: Bij redelijk weer morgenochtend even maaien :yes:
Zondag naar Oirschot, vind zoonlief leuk :p

vliegen is geen optie , bewaar ik voor morgen .

ook nog een snel mvvs 6,5 cc blok gescoord op MP , gewoon aan iemand vragen die snelle kistjes verkoopt of hij toevallig nog snelle blokjes heeft , en gelijk raak :p
deze komt op een gegeven moment op de simprop , eerst oefenen met het standaard blok .

ik zeg net als oliezeikerd , je kan het maar vast hebben ;)

Zojuist aangenomen als freelancer bij een nieuwe werkgever. Gedurende de komende twee weken een compleet concept business plan maken voor een compleet nieuwe afdeling. 8O Dan schieten ze er op van het management en als er niets te schieten is, ben ik weer directeur. :banana:

*eigen voorstel van vorig jaar gewoon overneemt* :hammer:

felici :p , zoeken ze ook nog een schilder voor het binnenwerk ? ;)

*thuis lekker mijn keukenplafond stuct *
mij te winderig buiten :)

Helemaal goed Sleur, gefeestiliseerd :yes:

Dinsdag dus gebak van Sleur op da pub :mrgeen:

O ja, vanavond geen schapie voor Phil vanaaf... vrouw heeft al bij een andere toko gereserveerd... iets met gyros ofzo :wink:

Nee, er is nog niets zeker. :nooo: Eerst een business plan opstellen om verantwoord 150k+ eypootjes te investeren door die club en hoe ik dat terug ga verdienen. Dan schiet de voltallige directie er daar op. Mochten ze er wat in zien, dan pas ben ik aangenomen om alles ook te realiseren.

Nee, er is nog niets zeker. :nooo: Eerst een business plan opstellen om verantwoord 150k+ eypootjes te investeren door die club en hoe ik dat terug ga verdienen. Dan schiet de voltallige directie er daar op. Mochten ze er wat in zien, dan pas ben ik aangenomen om alles ook te realiseren.

Nou gefelicitaart.
Ik zeg appeltje, eitje.......... makkelijker kan het niet gaan.....dus.

Nee zonder dollen suc7.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back