Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
AZ-Heerenveen om 16:30
Dus ja wordt wel druk.
Over het algemeen kunnen we altijd wel bij de baan komen, echter pas op vlak voor de wedstrijd wordt het echt rete druk in het industrieterrein.
Dus of op tijd weg, of na 16:30 weg gaan.

Als je om 13:00 uur komt heb je er nog geen last van.

Van het draadje alkmaar geplukt ;)

Goedemorgen Bart , ik had eigenlijk gehoopt dat jij dat zou weten .

Jij hebt/had toch een kaart voor dat AZ ?

Ja, een een kaart voor de business seats (parkeerplaats op eigen terrein van AZ, direct naast het stadion)

Hoe dat er dan "buiten" aan toe gaat weet ik niet precies...
Ik weet wel dat ze vrij strenge anti-wild parkeermaatregelen nemen rondom het stadion/in het industrie-terrein

Tja ik rijd gewoon die kant uit, mocht blijken dat t te druk is, of ik kan geen kant op, dan ga ik wel gewoon op t veld vliegen ofzo..

stom gevoetbal..

Haha , op tijd hersteld :D

Ik heb die hekken daar wel vaker gezien , staan op de stoep bij de kruising , vroeg me altijd al af waar die voor zouden zijn .

Heb nu dus het antwoord ;)

;)

Het bedrijf waar ik voor werk zit ook op het industrieterrein Boekelermeer
(op de hoek bij Martin Schilder)

Ik denk dat het terrein afkomen geen probleem is.
Maar rondom 14.30 uur zal er wel "controle/inrijverbod" zijn ivm met dat wild-parkeren..:rolleyes:

;)

Het bedrijf waar ik voor werk zit ook op het industrieterrein Boekelermeer
(op de hoek bij Martin Schilder)

Ik denk dat het terrein afkomen geen probleem is.
Maar rondom 14.30 uur zal er wel "controle/inrijverbod" zijn ivm met dat wild-parkeren..:rolleyes:

Dan is er toch geen probleem , we zijn er rond een uur of één .

En ik neem aan dat Ramsho het wel weet , die jongens rijden daar bijna wekelijks en al een hele tijd ;)

gewoon waar we dat smalletje wegetje oprijden , maar dan links ervan

siggy , leg jij ff uit waar dat is .
Okee, gaan we nou of gaan we niet?

ik wil wel , maar heb geen goed gevoel bij alkmaar , geen zin in onzekerheid /files / / inrijverboden .

maar jullie moeten het zelf weten , ik ga dan liever naar ht .
bovendien ligt oostzaan er ook wel leuk bij , mooie vlaktes en schanzen

dus veel plezier in alkmaar of we zien elkaar bij ht .

gewoon waar we dat smalletje wegetje oprijden , maar dan links ervan

siggy , leg jij ff uit waar dat is .

ik wil wel , maar heb geen goed gevoel bij alkmaar , geen zin in onzekerheid /files / / inrijverboden .

maar jullie moeten het zelf weten , ik ga dan liever naar ht .
bovendien ligt oostzaan er ook wel leuk bij , mooie vlaktes en schanzen

dus veel plezier in alkmaar of we zien elkaar bij ht .

Mja zo zit ik dus ook. Alleen moet ik niet miepen, want ik ben een vlieger en geen rijder.. hahahaha...
Maar heb er mijn twijfels over, en met vliegen vind ik dat toch wat linker ook. Ook vooral omdat er politie op de been is, ivm de voetbalwedstrijd. Dan heb ik liever zekerheid in mn ass. Dus ik denk dat ik of naar het veld ga (moet er sowieso heen) of naar HT kom.

Wie gaan er nog meer naar HT?

Daar zit ik ook hard over na te denken,dat eeuwige gezanik op het laatste moment.

Is hele makkelijke remedie voor hoor :yes:

Gewoon je vliegspullen inladen en we treffen elkaar op t veld in Heemskerk. Is belachelijk mooi weer en ze verwachten aan de kust alleen maar beter weer nog (ik weet niet of het zonnetje daar al schijnt)?

Ik laadt iig mijn vliegtuigen in en ik rij sowieso naar het veld. (moet even wat met kris afhandelen) :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back