Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
mooi , we gaan niet te vroeg , heb ik nog even de tijd om a lot of thinks to do te doen
volgend weekend ff geen ge'hobby , lekker thuis werken , en 1 gezinnetjes dag :idea:
hoe laat alkmaar ? uurtje of 13;00U ?
aha , ik lees dat je 24 bent , dan snap ik hem , naar huis als de vogeltjes fluiten, en lekker uitslapen tot 14;00 U
geloof het niet
zal ik doen , zijn niet echt legaal meer![]()
Was weer even gezellig op HTVolgende keer heli thuis laten en Rustler mee.
Was weer even gezellig op HTVolgende keer heli thuis laten en Rustler mee.
Was weer gezellie druk op HT
De e-revo gaat echt als een malle, erg blij mee
Zojuist de lipos weer geladen, nog ff een paar rondjes op het grasveld voor mijn huis rossen voor het donker wordt![]()
Vandaag niet naar HT gekomen.. Was op het veld in Heemskerk en dacht, maak even 1 vluchtje met de MX2. Dat werden er uiteindelijk 2 met tussendoor nog een paar vluchtjes met mn EDFje en de Bixler.
Over de laatste gesproken..
Iemand Bixler kopen?
Te koop Bixler met brushless motor, esc en servo's - Modelbouwforum.nl
hebben jullie nog last gehad van de motorcrossers?
Vandaag niet naar HT gekomen.. Was op het veld in Heemskerk en dacht, maak even 1 vluchtje met de MX2. Dat werden er uiteindelijk 2 met tussendoor nog een paar vluchtjes met mn EDFje en de Bixler.
Over de laatste gesproken..
Iemand Bixler kopen?
Te koop Bixler met brushless motor, esc en servo's - Modelbouwforum.nl
reserveer maar voor mij spikkel
of ruilen tegen wat vliegspul van mij![]()
Ik heb meer aan poen ;-). Heb al genoeg vliegers.
Bij deze gerserveerd voor jou junk
Vind je hem niet lekker vliegen Rob?
top !ik vind het een mooi dinkie .
maar wat is je reden van verkoop idd ?
Reden van verkoop staat in een pb ;-)
Maar voor de rest; vind hem niet veel toegevoegde waarde leveren voor wat IK zoek ik een kist. Misschien over een tijdje weer eens. Heb nog wat EZ's liggen nieuw in doos van Barthez. Ik vlieg nu al 3 seizoenen achter elkaar met een EZ. Even niet meer..
ik wil zo'n ez achtige juist voor het wildvliegen , op ht of op het strand .
natuurlijk vliegt dit niet zoals een balsa f3p kist , dat weten we allemaal , de bixler is juist leuk om ff op te gooien en kan overal landen op zijn buik .
ideale wildvlieger dus , voor erbij
kan de twin de vuilnisbak in , dat piepschuim is helemaal bros geworden en hij ziet er niet uit .