Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
mooi , we gaan niet te vroeg , heb ik nog even de tijd om a lot of thinks to do te doen :)

volgend weekend ff geen ge'hobby , lekker thuis werken , en 1 gezinnetjes dag :idea: ;)

hoe laat alkmaar ? uurtje of 13;00U ?

aha , ik lees dat je 24 bent , dan snap ik hem , naar huis als de vogeltjes fluiten :p , en lekker uitslapen tot 14;00 U :p

geloof het niet

zal ik doen , zijn niet echt legaal meer ;)

Jaaaa :D

Have fun met vliegen

Was weer gezellie druk op HT :D
De e-revo gaat echt als een malle, erg blij mee :cool:

Zojuist de lipos weer geladen, nog ff een paar rondjes op het grasveld voor mijn huis rossen voor het donker wordt :cool:

Was weer even gezellig op HT ;) Volgende keer heli thuis laten en Rustler mee.

Was weer gezellie druk op HT :D
De e-revo gaat echt als een malle, erg blij mee :cool:

Zojuist de lipos weer geladen, nog ff een paar rondjes op het grasveld voor mijn huis rossen voor het donker wordt :cool:

was zeker weer ff leuk ;)

ook lekker met de flux geknald , e revo en flux hebben dezelfde power uit onze test , leuk speelgoed .:p

die andere baja van me gaat waarschijnlijk naar die man met de kids , ben ik die ook kwijt .

net de reserve baja ff gestart , loopt echt als nieuw , heeft dezelfde power als mijn baja , erg fel .

de twinstar heeft niet gevlogen ,toen ik hem aanzette brande 1 motor door :mad:

ben nu bezig hem te voorzien van de brushless motoren , geen zin om een nieuwe te kopen , een lelijk vliegtuig vliegt ook ;)

Vandaag niet naar HT gekomen.. Was op het veld in Heemskerk en dacht, maak even 1 vluchtje met de MX2. Dat werden er uiteindelijk 2 met tussendoor nog een paar vluchtjes met mn EDFje en de Bixler.

Over de laatste gesproken..

Iemand Bixler kopen? :)

Te koop Bixler met brushless motor, esc en servo's - Modelbouwforum.nl

reserveer maar voor mij spikkel ;)

of ruilen tegen wat vliegspul van mij ;)

kan ik die vieze twinstar wegpleuren

hebben jullie nog last gehad van de motorcrossers?

nee , waren er niet veel

Ik heb meer aan poen ;-). Heb al genoeg vliegers.

Bij deze gerserveerd voor jou junk

top ! :p ik vind het een mooi dinkie .

maar wat is je reden van verkoop idd ?

siggy vind hem beter vliegen dan een ez .

reden dat ik hem wil tov de twinstar ,is dat gedoe met al die stekkers door die dubbele motoren .

de bixler zit lekker snel inelkaar en rtf .

kom je nog in de buurt van zaandam deze week ? , en anders volgend weekend afspreken , de poen ligt klaar ;)

Vind je hem niet lekker vliegen Rob?

Hij vloog grappig, zoals een echte EZ*. Niet veel fun aan voor mij dus.

Daarbij, ik wilde hem eigenlijk al weg doen, maar vond dat ik een maiden moest doen.

Welnu, de eerste crash heeft ie ook al gehad gehe. Maakte een lichte rol en op zijn kop kwam de accu door de canopy zetten. Canopy dwarrelde naar beneden en de accu bleef aan de Bixler zitten (hangend aan de buitenkant). Kon hem dus netjes terugsturen, tot het laatste moment. Toen dacht de accu zich achter de vleugel te plaatsen, waardoor het CG niet goed meer zat. De Bixler draaide zich om op zijn kop en dwarrelde letterlijk als een blad naar beneden. Kwam op zijn kop terecht en de schade is beperkt gebleven tot een canopy die wat herstel nodig heeft (lees magneetjes). en een nieuwe prop. Maar die heb ik nog wel liggen.

top ! :p ik vind het een mooi dinkie .

maar wat is je reden van verkoop idd ?

Reden van verkoop staat in een pb ;-)

Maar voor de rest; vind hem niet veel toegevoegde waarde leveren voor wat IK zoek ik een kist. Misschien over een tijdje weer eens. Heb nog wat EZ's liggen nieuw in doos van Barthez. Ik vlieg nu al 3 seizoenen achter elkaar met een EZ. Even niet meer..

@Junkie:

- Servo's: 4x hxt900
- ESC: HiModel 33Amp
- Motor: Ik meen een 2700kv (zo'n platte die in menig EZ zit).

Reden van verkoop staat in een pb ;-)

Maar voor de rest; vind hem niet veel toegevoegde waarde leveren voor wat IK zoek ik een kist. Misschien over een tijdje weer eens. Heb nog wat EZ's liggen nieuw in doos van Barthez. Ik vlieg nu al 3 seizoenen achter elkaar met een EZ. Even niet meer..

ik wil zo'n ez achtige juist voor het wildvliegen , op ht of op het strand .
natuurlijk vliegt dit niet zoals een balsa f3p kist , dat weten we allemaal , de bixler is juist leuk om ff op te gooien en kan overal landen op zijn buik .
ideale wildvlieger dus , voor erbij ;)

kan de twin de vuilnisbak in , dat piepschuim is helemaal bros geworden en hij ziet er niet uit .

ik wil zo'n ez achtige juist voor het wildvliegen , op ht of op het strand .
natuurlijk vliegt dit niet zoals een balsa f3p kist , dat weten we allemaal , de bixler is juist leuk om ff op te gooien en kan overal landen op zijn buik .
ideale wildvlieger dus , voor erbij ;)

kan de twin de vuilnisbak in , dat piepschuim is helemaal bros geworden en hij ziet er niet uit .

Uhuh, prima wildvlieger, maar dat is voor mij de MX2 ook, en de BAE Hawk EDF ook en.. en.. en.. ;-)

Maar is goed, ik zal de adv. veranderen naar gereserveerd.

Vandaag ook even bij paps en mams geweest. Vorderingen gaan goed mbt de Pipercubs..

@Burp: Je oude Piper...

422001_380847201927065_100000053647752_1553220_987482794_n.jpg

En de nieuwe schaal 1/4 Pipercub...

421254_380847365260382_100000053647752_1553221_614685224_n.jpg

Met piloot:

428212_380847548593697_100000053647752_1553222_2025276752_n.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back