junkie rc
Forum veteraan
Een collega woont in Renkum (Yep, die is zot want bij goed weer komt-ie zelfs o de fiets naar kantoor in Beverwijk 8O).
Best een stukie rijden !
Heb wel een goudmijn gevonden!
Heb erg mooi spul mee .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Een collega woont in Renkum (Yep, die is zot want bij goed weer komt-ie zelfs o de fiets naar kantoor in Beverwijk 8O).
eeeehhh, ik zit offshore op zo'n 200 kilometer noordoostelijk van de Shetland Islands...........bellen gaat hem niet worden vrees ik....
Kijk maar wat hij heeft voor welke prijs, en dan kan ik altijd nog contact met hem opnemen
en wat zat er in de schatkamer??
ook nog nitro gescoord?
latertje voor je junk![]()
Was een mooi vliegertje.Gisteren ook lekker aan de knutsel geweest met de Mustang.
Neem ff zo'n paardje voor patries mee.
Reuters Live Stream (oude login van 15 jaar terug werkt nog steeds). :?waar kijken sleur?
Mag je hopen dat je nog terug kan komen. 8O Zit je daar, gaat de luchthaven failliet. Wordt een lange wandeling terug dan.*vakantie naar gyrosland boeken gaat... Lekker goedkoop straks*
Wel een foto maken. Wil wel zien hoe je zo'n knol van achteren flink aanduwt de heli in.als we, net als op de heenweg, daar een tussenlanding maken zal ik kijken of ik hem in de heli kan persen![]()