Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
En Patries, kunnen we nog wat schuren met z'n allen. 8O ;)

jottem , lekker schuren :p

ik moet vanavond nog ff ergens een vliegtuigje ophalen en nog wat zooi mits ik iets leuks zie , je weet , als je bij een modelbouwer komt ligt er vaak meer dan 1 item ;)

ik neem iig wat vaatjes 15% nitro mee , maar hij heeft ook 10% , iemand nog wat nodig ? ( zal wel halve prijs zijn schat ik in )

hij heeft ook nog wat blokjes , iemand nog een nitro blok nodig ?
zeg dan even hoeveel cc blok je zoekt , hij heeft nl ook wat blokken liggen .

daarna misschien nog ff naar de pub ,mits het niet te laat word bij die verkoper ;)

Vanavond de Mustang mee naar de club en kijken of ik deze helemaal vliegklaar kan krijgen. Met al die "hulp" die altijd in het bouwhok aanwezig is moet dat lukken ;)

@Junkie,

als er een 10cc of 15cc Webra (speciaal met een schuifcarb!!) bij zit hou ik me aanbevolen! (hangt een beetje van de prijs af uiteraard)

Ook 1 (of 2 als hij dat heeft) kannetjes 10% zijn van harte welkom

jottem , lekker schuren :p

ik moet vanavond nog ff ergens een vliegtuigje ophalen en nog wat zooi mits ik iets leuks zie , je weet , als je bij een modelbouwer komt ligt er vaak meer dan 1 item ;)

ik neem iig wat vaatjes 15% nitro mee , maar hij heeft ook 10% , iemand nog wat nodig ? ( zal wel halve prijs zijn schat ik in )

hij heeft ook nog wat blokjes , iemand nog een nitro blok nodig ?
zeg dan even hoeveel cc blok je zoekt , hij heeft nl ook wat blokken liggen .

daarna misschien nog ff naar de pub ,mits het niet te laat word bij die verkoper ;)

FF naar Renkum Junkie ?

@Junkie,

als er een 10cc of 15cc Webra (speciaal met een schuifcarb!!) bij zit hou ik me aanbevolen! (hangt een beetje van de prijs af uiteraard)

Ook 1 (of 2 als hij dat heeft) kannetjes 10% zijn van harte welkom

hij heeft wat mooie blokjes liggen had hij het over , dus wie weet .

pb ff je 06 nr , dan kan ik je bellen als ik leuk spul zie

FF naar Renkum Junkie ?

yep :(

maar eenmaal daar is het wel gezelli in zo,n schatkamer , hij stopt met de hobby ;)

hij heeft wat mooie blokjes liggen had hij het over , dus wie weet .

pb ff je 06 nr , dan kan ik je bellen als ik leuk spul zie

eeeehhh, ik zit offshore op zo'n 200 kilometer noordoostelijk van de Shetland Islands...........bellen gaat hem niet worden vrees ik....
Kijk maar wat hij heeft voor welke prijs, en dan kan ik altijd nog contact met hem opnemen

Nee hoor... er staat een Biglift te wachten in het bouwlokaal.
Mijn MVVS 26cc ff pas maken :p

goed bezig ;)

Zaag mee ? :-) ;-)

zal ik mee nemen , heb een speciale voor biglift'st :cool:

Goed bezig ;-)

ik doe mijn best ;)

eeeehhh, ik zit offshore op zo'n 200 kilometer noordoostelijk van de Shetland Islands...........bellen gaat hem niet worden vrees ik....
Kijk maar wat hij heeft voor welke prijs, en dan kan ik altijd nog contact met hem opnemen

oke , ook goed ;)

nitro 10% vast meenemen ,mits het voor een leuk bedragje weg mag ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back