marcelsiggery
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik ga maffen;-)
![]()
![]()
Aan de nieuwe baja bezig is
![]()
![]()
Heerlijk in de hobbyschuur![]()
![]()
Bijna klaar ;-)
Vette shit ragger, mooi klote...![]()
Ontvanger niet, alleen de gyro moet op een schuimpje.Moet die ontvanger overigens in schuim? Of kan hij ook los met een klittenbandje op het frame geplakt worden?
Die gyro is niet de beste maar voor wat rondjes vliegen zal het voldoen. Als je gaat flippen, rollen of achteruit vliegen, zal de gyro snel in de stress raken. Ik had er ook eentje maar toch een Futaba GY401 er al snel op gezet. En die servo's.... :? Kies voor een beetje knappe servo's met een redelijke resolutie als de Hitec HS65's voor de swash (eventueel HB's of MG's om een klapper te overleven). Anders krijg je de swash niet goed vlak en heb je altijd driften van de heli. Op de staart een servootje dat rond of onder de 0.08 sec/60° zit. Anders kan de staartrotor niet goed gecorrigeerd worden.Lijkt me wel een redelijk goede setup toch? Is meer bedoeld om mee te 'spelen' en als er iets stuk gaat, het goedkoop vervangen kan worden. Als ik een top of the bill heli zou willen, zou ik toch wel voor een Aling Trex 450 V2 gegaan zijn. Maar vond dat even te duur..
Aangezien ik nu een heli heb (en een tweede in verwachting is) mag de Moth nog even blijven. Dus die gaat deze zomer nog vliegen op het veld in Heemskerk
Wil niet zeggen dat ik hem voor eeuwig ga behouden, maar voorlopig staat ie nog even in de hangar![]()
Ontvanger niet, alleen de gyro moet op een schuimpje.![]()
Die gyro is niet de beste maar voor wat rondjes vliegen zal het voldoen. Als je gaat flippen, rollen of achteruit vliegen, zal de gyro snel in de stress raken. Ik had er ook eentje maar toch een Futaba GY401 er al snel op gezet. En die servo's.... :? Kies voor een beetje knappe servo's met een redelijke resolutie als de Hitec HS65's voor de swash (eventueel HB's of MG's om een klapper te overleven). Anders krijg je de swash niet goed vlak en heb je altijd driften van de heli. Op de staart een servootje dat rond of onder de 0.08 sec/60° zit. Anders kan de staartrotor niet goed gecorrigeerd worden.
Ik heb niet veel heli gevlogen maar dat waren wel de dingen die ik al rap geleerd had. :teacher:Mede door eigenwijsheid etc...
![]()
Yep, just confirming...ff vraagje, voor heli vliegen heb je voldoende aan 6 kanalen toch?
Just wondering.. gehe
Thnx Knaller.
ff vraagje, voor heli vliegen heb je voldoende aan 6 kanalen toch?
Just wondering.. gehe
Yep, just confirming...![]()