Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
In de tuin met een pintje en een houtvuurtje inderdaad prima vol te houden.![]()
In de tuin met een pintje en een houtvuurtje inderdaad prima vol te houden.![]()
Zo, weer terug van een avondje lekker fladderen in Vathorst. We stonden net met 7 man en totaal van 16 vliegende objecten :shock:. Begint zowaar een club te worden hier..
De Trex 550 is goed gekeurd :lol: Men vond het een goede aanschaf. Nog niets ingeregeld. Hopelijk zondag een beetje weer, mag PB het doen voor me
Denk dat ik die hele vliegbende de deur uit doe en helicopters ga kopen. Stuk minder ruimte (wel duurder vrees ik...)
goed bezig
ik ga me nest in , morgen vroeg op om een schatkamer vol modelbouw te bezichtigen te rotterdam
ga dan maar lekker bij die andere club copteren , en bij ons gewoon vliegen , die heli's willen altijd solo vliegen , asociaal volk dus ! moeten we niet teveel van hebben op de club![]()
Spike. Als je aanstaande zondag komt. Einde van de middag kan je vliegen met dat ding. Jij kan het in de sim dus ook in het echt.
sowieso beschrijving van de gyro. Voor de rest niks. Vlieg je Flutaba?
Bij Spektrum is de de kanaalvolgorde op de ontvanger.
Throtle
Aileron ( 1 van de 2 voorste servo's)
Elevator (Achterste servo)
Rudder ( Gyro)
Gear ( sensordraadje van de gyro)
Pitch ( Andere van de voorste servo's)
Bij Flutaba zijn kanaal 1 en 3 geloof ik verwisselt.
Zender instellen moet je nu zelf even uitzoeken als het Flutaba is. Tenminste een model aanmaken in je zender voor een heli met een 120 graden swash. Throtle hold moet werken en Gear channel moet op een schakelaar zitten. Gyro menu uitschakelen. Rest red ik wel.