Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo he, vandaag een buitenboordmotor afgemaakt die een maand onder water had gelegen. 4 takt elektrisch gestart enzo. Draait weer als een zonnetje. Wordt een rekening van iets meer dan een paar tientjes.

Hele blok heeft vol water gezeten, cylinders, carb, alles. Altijd een goed gevoel als dat weer werkt ;)

Nu lekker klaverjassen met een pilsje erbij. Lekker genieten.

goed bezig burp ;)

ik zal dit weekend je kipor even langsbrengen

net even de somethin extra nagelopen en schoongemaakt , zondag wellicht even los op het veld :D

enjoy da weekend :p

Zo he, vandaag een buitenboordmotor afgemaakt die een maand onder water had gelegen. 4 takt elektrisch gestart enzo. Draait weer als een zonnetje. Wordt een rekening van iets meer dan een paar tientjes.

Hele blok heeft vol water gezeten, cylinders, carb, alles. Altijd een goed gevoel als dat weer werkt ;)

Nu lekker klaverjassen met een pilsje erbij. Lekker genieten.

Goed bezig hopeloosmatroos :D ;)

*funjet al klaar?

goed bezig burp ;)

ik zal dit weekend je kipor even langsbrengen

net even de somethin extra nagelopen en schoongemaakt , zondag wellicht even los op het veld :D

enjoy da weekend :p

Is goed, je weet waar mijn huis woont.

Nee, Funjet is nog niet af, sterker nog, hij ligt nog op dezelfde plek als waar ik hem had neergelegd.

Is goed, je weet waar mijn huis woont.

Nee, Funjet is nog niet af, sterker nog, hij ligt nog op dezelfde plek als waar ik hem had neergelegd.

morgen rond 11;30u bakkie waar jouw huis gelegen is ? :morning:

gewoon ff afmaken die funjet , uurtje werk ;)

Morgen moet ik tennissen. Laatste wedstrijd van de wintercompetitie. Straks kan wel of anders morgen laat in de middag. Ik hoor het wel.

Morgen moet ik tennissen. Laatste wedstrijd van de wintercompetitie. Straks kan wel of anders morgen laat in de middag. Ik hoor het wel.

ik kan nu niet weg , ben de oppas , want maris is wezen koken voor een ska band te weiver ,en blijft nog ff plakken ;)

hij staat al in mijn auto , anders toch morgenochtend ff droppen mits je gezin thuis is ?

in de namiddag word zeuren , dan staat mijn gezin weer om me te trappelen :D

Wordt wat lastig geloof ik

of anders v/d week even ., morgen kom ik waarschijnlijk pas rond 17;00 u terug v/h veld , als ik dan nog naar jou ga blijf ik te lang hangen en krijg ik boze gezichten thuis :)

alle lipo's geladen , heb er wel zin an , heel lang niet op het veld geweest , dus weer is lekker vliegen , eindelijk weer mooi weertje :zon:

je zou maar indoor moeten vliegen of tennissen :( ;)

Is ook leuk hoor. Morgen maak ik lekker brownies voor bij de koffie. Dan om 9:30u al de eerste wedstrijd. Daarna nog een en we zijn klaar rond 14:30u. Dan een paar pilsjes (worden van die lekkere grote Palmpjes ;))

Zal volgende week even wat vliegtuigen in orde gaan maken zodat ik ook weer kan vliegen. Alle buitenboordmotoren hier zijn klaar maar kan zomaar dat er deze week weer een paar worden gebracht.

Wanneer gaan we weer eens op HT lekker raggen met de auto's en vliegtuigjes?

geen idee , gisteren weer heerlijk gevlogen op het veld , was me weer erg bevallen :p
laatste periode erg veel gereden ,dus ben een beetje baja moe .

maar ik hoor het wel als er weer op ht gehobbied word ;)

ik heb teveel zin om te vliegen ,dus maak je funjet af en kom lekker weer is naar het veld :yes:

geen idee , gisteren weer heerlijk gevlogen op het veld , was me weer erg bevallen :p
laatste periode erg veel gereden ,dus ben een beetje baja moe .

maar ik hoor het wel als er weer op ht gehobbied word ;)

ik heb teveel zin om te vliegen ,dus maak je funjet af en kom lekker weer is naar het veld :yes:

Denk je erom dat je niet weer doorslaat naar de andere kant vriend :( ;)

Klinkt wel goed. Kan je meteen de generator bij me droppen. Moet wel nog even een vliegtuig maken bedenk ik net of gewoon met de heli komen. Moet ik ook weer opnieuw mee beginnen met hoveren ;)

Klinkt wel goed. Kan je meteen de generator bij me droppen. Moet wel nog even een vliegtuig maken bedenk ik net of gewoon met de heli komen. Moet ik ook weer opnieuw mee beginnen met hoveren ;)

heb ook wel zin , maar moet wel een halve dag werken in amsterdam , dus ben dan op de motor , daarna naar huis om de auto te pakken en richting veld te rijden , dus ben er niet heel vroeg ,rond 14;30u denk ik .
ff afwachten of er nog meer gaan vliegeren ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back