Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stiekem even een post in dit draadje (en dan weer abootje opzeggende).

Per 1 juni vertrekt Sleur als directeur/oprichter bij het huidige bedrijf en ga weer beginnen aan een nieuw avontuur in een iets andere branche. Wel met automatiseren en zo, maar niet meer zoals nu. Het huidige werk begon teveel op werken te lijken. 8O

Verzoek is voor een ieder die in het bezit is van mijn zakelijke mobiele nummer, eindigend op 1128, dit graag uit uw adresboekjes te verwijderen. Vanaf maandag is dat nummer niet meer van Sleur maar van een nieuwe medewerker. Kan ik lekker rustig mijn laatste 3 maandjes als huidige directeur volmaken. :p

Zo he, een weekje op wintersport geweest en maar 3 pagina's door hoeven te lezen. Dat is pas lekker.

Sterkte Pieter.

Lol. ik ben alweer beter hoor Burp. ( of je wenst me sterkte vanwege mijn tante)

En Bym ik vrees dat je gelijk hebt.

Nee joh, we blazen het weer een beetje leven in. Maar 100 pagina's als je even weg bent geweest was niet normaal. Dit is wel normaal :yes:

En ja, vanwege je tante Pieter.

Nee joh, we blazen het weer een beetje leven in. Maar 100 pagina's als je even weg bent geweest was niet normaal. Dit is wel normaal :yes:
.

laten we dit als het slow chat draadje zien ,voor aardige mensen die allemaal lief zijn voorelkaar ;)
beetje over autootjes ,beetje over vliegers en een beetje over de dingen van het dagelijks leven ;)

en burp ; leuk gehad ? geen lawines gehad ed ? veilige reis met je dikke james bond kar gehad ? :cool:

ik heb een rustig weekje , ff alle kleine klusjes wegwerken , offertes maken , beetje uitslapen , beetje thuis klussen doen , beetje uitzieken en wachten op het zonnetje :zon:
Toch vrees ik dat het dood gestorven is hier.
?

er hoeven maar een paar mensen te posten om het in leven te houden ,de rest komt vanzelf dan wel weer , dus welkom knalgeest ;)

grtzzzzz

net nog ff een testvlucht gemaakt met de bixler (hobbyking easy star) op ht 2 :D
deze had ik gisteren van spijker overgenomen ,geruild tegen een 10cc nitro stink blok ;)

maar vloog prima , hij is lekker licht , alleen flexen de vleugels wat meer dan een easystar , dit omdat ze ook dunnen zijn .

stond trouwens ook wel een best windje met 5 graden :eek:

dus leuk vliegertje voor op het strand of waar dan ook .

vntm en wat rommelen gaat .

Even een stripje carbon in de vleugels en dat probleem is ook weer opgelost. 5 minuten werk en geen flexende vleugels meer.

Even een stripje carbon in de vleugels en dat probleem is ook weer opgelost. 5 minuten werk en geen flexende vleugels meer.

je hoeft mij niet te vertellen hoe ik de flex eruit krijg , maar toch bedankt ;)

net weer even 2 uur bezig geweest om weer een vuilniszak te vullen aan veel troepjes /ditjes/datjes , alles goed uitgesorteerd ,en alle boutjes ,moertjes ,linkjes ,stekkertjes,onderdelen , en nog heel veel weer netjes op zijn plek .

wat je allemaal niet verzamelt aan zooi in 5 jaar aan modelbouwzooi :hammer:
ik heb medelijden met modelbouwers die al 10 jaar of langer bezig zijn
:)
overzicht en ruimte geeft rust .

wat bym zegt less=more ;)

Laatst bewerkt:
Apple gebruikers...??

Ik heb thuis staan een oude G3 B/W kast en een oude iMac (G3) (vissen aquarium ding.. lol)..

iMac:
apple_imac_400.jpg

Mac G3:
Power_Mac_G3_B%26W.jpg

Is er iemand die hier belangstelling in heeft? Anders pleur ik ze op MP. Ze staan nu bij mij thuis stof te happen..

Oh en nog iemand interesse voor een iPhone G3 16GB in het wit? Mag voor 75 euro weg.

Zo he, vandaag een buitenboordmotor afgemaakt die een maand onder water had gelegen. 4 takt elektrisch gestart enzo. Draait weer als een zonnetje. Wordt een rekening van iets meer dan een paar tientjes.

Hele blok heeft vol water gezeten, cylinders, carb, alles. Altijd een goed gevoel als dat weer werkt ;)

Nu lekker klaverjassen met een pilsje erbij. Lekker genieten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back