Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
nog even per sms overlegt met arjan , maar 8 man is de max betreft indoor gevlieg te spatterstraat om het leuk te houden en alles een beetje heel te houden ,en helaas is die groep al vol ,sterker nog , we zitten al met een teveel :(

dus als anderen ook willen vliegen zal die groep een regelaar moeten kiezen , en die kan mij dan weer contacten zodat ik af en toe ook voor die groep een datum kan regelen in de sporthal te spatterstraat .

en anders naar de walvis ;)

JIJ bent een lekkere he Junkie. Ik reageerde meteen nadat je terug kwam van de eerste indoor bash. en nu zeg je dat ik onderaan de lijst sta. Mooie boel.

Jammer.. Altijd leuk om een disc uit de lucht te rammen.. :lol:

Een heli wordt gelijk zo'n groot kostenplaatje als het stuk gaat :mrgreen:

JIJ bent een lekkere he Junkie. Ik reageerde meteen nadat je terug kwam van de eerste indoor bash. en nu zeg je dat ik onderaan de lijst sta. Mooie boel.

nee , toen waren we al met 10 man , waarvan er 2 niet kwamen .

en ik ga hier "gelukkig" niet alleen over , dit gaat niet via mijn beheerder , maar een zaal die arjan heeft geregeld .

je weet , van mij mag je er zo bij , maar daar ga ik niet alleen over .

mensen die dingen regelen zijn zo wie zo altijd de lul , want het is nooit goed , daar weet arjan ook alles van .

voor mij is indoor vliegen geen moetje meer ,maar gewoon lekker spontaan af en toe raggen , hoeft ook niet elke week , maar 1 keer in de 3 weken is mij best .

maar als ik er stress van krijg via het forum is het ook gelijk klaar .

ik gaat nog wel bij mijn broer informeren of we, als we vantevoren data afspreken zijn hal kunnen huren (sporthal de Zien in Uitgeest) en uiteraard wat het kost en hoeveel ruimte er dan beschikbaar is.
Hij zat behoorlijk vol zei hij laatst, maar ik neem aan dat er altijd nog wel gaatjes zijn in zo'n planning.
Loop ik zelf natuurlijk altijd het risico dat ik er niet bij kan zijn ivm werk, maar dat zij dan zo

ik gaat nog wel bij mijn broer informeren of we, als we vantevoren data afspreken zijn hal kunnen huren (sporthal de Zien in Uitgeest) en uiteraard wat het kost en hoeveel ruimte er dan beschikbaar is.
Hij zat behoorlijk vol zei hij laatst, maar ik neem aan dat er altijd nog wel gaatjes zijn in zo'n planning.
Loop ik zelf natuurlijk altijd het risico dat ik er niet bij kan zijn ivm werk, maar dat zij dan zo

goed bezig , zo komt ieder aan zijn trekken ;)

knaller ; pb'tje

goed bezig , zo komt ieder aan zijn trekken ;)

knaller ; pb'tje
en nee: dit is GEEN 2-deling, maar gewoon proberen om meer mogelijkheden te creeeren:D

Mocht er animo voor zijn dan hoor ik dit graag, hoeft niet op dezelfde datum als in de andere hal, dus als mensen vaker willen vliegen kan dat dan ook

Zo, volgende keer zal ik met meer spul vertegenwoordigd zijn..

@BYM: zie hier de nieuwe (refurbished) Infinity...
397745_344581048887014_100000053647752_1451113_326039916_n.jpg

@Ragger: hij is er weer helemaal klaar voor hoor!
384861_344581252220327_100000053647752_1451115_1783461914_n.jpg

her en der wat verstevigd. Volgende keer maar aan flappen vliegen..
385014_344581695553616_100000053647752_1451116_229731881_n.jpg

Last, but not least. De spikke geebee. Wordt uitgevoerd met een dikke zwarte brommer (niets competitie, gewoon knallen op 3S) :lol:
402486_344580585553727_100000053647752_1451110_36978484_n.jpg

en nee: dit is GEEN 2-deling, maar gewoon proberen om meer mogelijkheden te creeeren:D

Mocht er animo voor zijn dan hoor ik dit graag, hoeft niet op dezelfde datum als in de andere hal, dus als mensen vaker willen vliegen kan dat dan ook

weet ik toch , meer mogelijkheden ,meer vreugt en iedereen blij ;)

ragger regelt zo de walvis hoor , ff een pb'tje sturen .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back