marcelsiggery
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Das een Bummer..........Een kruizing van een Bmw en een Hummer![]()
Das een Bummer..........
Pb me even de details van de volgende indoor sessie, dan ben ik er ook en neem meteen je ontsteking mee.
Hij ligt al weken in de auto voor het geval dat....
of met zijn allen in de Walvis????opzich is iedereen welkom , maar gisteren vlogen we met 8 man ,en dan is het al aardig druk in de lucht , maar goed te doen , volgende keer komen er minimaal 10 man , dan hebben we al te maken met overbevlieging
ik denk dat 10 man wel de max is , en anders moeten we 2 groepen maken ( 2-deling dus ) :rolling:
wat ook kan is 2 groepen die 10 minuten om beurten vliegen ofzo .
maar ik ben niet de enige die daar over beslist , dit moet even overlegt worden met de andere vliegers en ook arjan die de spatterstraat geregeld heeft .
kris ; gooi die unit maar in je auto , of anders kom ik hem v/d week wel ff bij je halen , ik wil nu de xtra in orde maken![]()
@savage
Alle rode mogen aan elkaar en alle zwarte mogen aan elkaar. Alleen de witte moeten afzonderlijk
heren, wat voor set up moet er op een disc? motor en regelaar.
En kan diezelfde set up ook op een yak (zoals van freesbeest) en een click?
IK maakte maar gein man, over dat indoor vliegen hahahahaha. Iedereen meteen serieus.![]()
Natuurlijk is iedereen welkom. Zo gezellig is Junkie wel
![]()
IK maakte maar gein man, over dat indoor vliegen hahahahaha. Iedereen meteen serieus.![]()
Natuurlijk is iedereen welkom. Zo gezellig is Junkie wel
![]()
of met zijn allen in de Walvis????
was er iemand serieus?????? op dit draadje
Tuurlijk is Junkie gezellig, alleen een beetje gaar af en toe![]()
Kan iemand even antwoorden of die motor in mijn link een paar posten terug geschikt is voor de disk?