Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gorby. Zet een gesneden uit naast je smoeltje als je gaat slapen. En maak water met zout en snuif dat keihard op. Het helpt

heren, wat voor set up moet er op een disc? motor en regelaar.
En kan diezelfde set up ook op een yak (zoals van freesbeest) en een click?

Pb me even de details van de volgende indoor sessie, dan ben ik er ook en neem meteen je ontsteking mee.
Hij ligt al weken in de auto voor het geval dat....

opzich is iedereen welkom , maar gisteren vlogen we met 8 man ,en dan is het al aardig druk in de lucht , maar goed te doen , volgende keer komen er minimaal 10 man , dan hebben we al te maken met overbevlieging ;)

ik denk dat 10 man wel de max is , en anders moeten we 2 groepen maken ( 2-deling dus ) :rolling:

wat ook kan is 2 groepen die 10 minuten om beurten vliegen ofzo .
maar ik ben niet de enige die daar over beslist , dit moet even overlegt worden met de andere vliegers en ook arjan die de spatterstraat geregeld heeft .

kris ; gooi die unit maar in je auto , of anders kom ik hem v/d week wel ff bij je halen , ik wil nu de xtra in orde maken :p

opzich is iedereen welkom , maar gisteren vlogen we met 8 man ,en dan is het al aardig druk in de lucht , maar goed te doen , volgende keer komen er minimaal 10 man , dan hebben we al te maken met overbevlieging ;)

ik denk dat 10 man wel de max is , en anders moeten we 2 groepen maken ( 2-deling dus ) :rolling:

wat ook kan is 2 groepen die 10 minuten om beurten vliegen ofzo .
maar ik ben niet de enige die daar over beslist , dit moet even overlegt worden met de andere vliegers en ook arjan die de spatterstraat geregeld heeft .

kris ; gooi die unit maar in je auto , of anders kom ik hem v/d week wel ff bij je halen , ik wil nu de xtra in orde maken :p
of met zijn allen in de Walvis????

IK maakte maar gein man, over dat indoor vliegen hahahahaha. Iedereen meteen serieus. :D :banana: Natuurlijk is iedereen welkom. Zo gezellig is Junkie wel;)

IK maakte maar gein man, over dat indoor vliegen hahahahaha. Iedereen meteen serieus. :D :banana: Natuurlijk is iedereen welkom. Zo gezellig is Junkie wel;)

precies ;)

iedereen is welkom ,maar het moet wel vliegbaar zijn , en als er erg veel animo is ,zeg zo'n 14 man , dan kan je beter 2 groepen maken die ieder op een bepaalde datum vliegen , 14 man in 1 zaal op de zelfde tijden gaat gewoon niet

of met zijn allen in de Walvis????

de walvis is ook een prima en zeer grote hal , maar daar regelt ragger de boel .
dus ff aan ragger vragen of hij die hal wil regelen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back