Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
zo, vanavond pilsen,
morgen maar even fapkansie vlieger is elkaar flansen.
Goedverdegoedverdegoever :evil: :sniper:
Zit ik gewoon op mijn telefoon te interwebsen (Galaxy Note), ineens... *floep* scherm uit, helemaal dood. Lader er op, nada. Andere lader, zilch. Andere accu, noppes. Emergency boot via USB en de SDK, niks. 8O :cry: En alle winkels zijn dicht... :? Morgen dan maar vliegen of gewoon tot 15:00 uur de 24 uur van Le Mans kijken.![]()
Zometeen Burp ff bellen, mijn buitenboordmotor start niet![]()
Na anderhalf jaar? Niet echt. Opsturen, onderzoekskosten, eventuele reparatie etc. is dan hetzelfde als een nieuwe. :?
Nu maar een paar maandjes op de HTC One V die ik nog had liggen. En eind augustus een Samsung Galaxy S4 Active halen (waterdichte S4).
Heb je dat wel eens geprobeerd? :nooo: Dit soort multinationals heeft poep aan de regelgeving en staan daarboven. En je staat als consument met je rug tegen de muur.Volgens de wet gewoon 2 jaar garantie.
Gewoon ff bij een chinees op de bazar langsgaan (of in het centrum) die maakt hem wel weel vool ellug weinig![]()
Volgens de webwinkel is hun eigen garantie(afhandeling) 1 jaar. Dat wordt dus zeuren bij Samsung Nederland. :? Het blijft wel een leuk dingetje voor de kids. Nou ja, voor Mr.T. dan want Sleurfinnetje heeft al een paar maanden haar eigen S3 dus aanmerkelijk sneller is.![]()
In een winkel wel. Maar nu zo'n dombo van een call center. De rest moet schriftelijk. Dat is het nadeel van een webwinkel.