Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
mogguh allemaal

Vandaag inderdaad een goede dag om te gaan opruimen. eens kijken of ik ergens een gereedschapsrek kan regelen voor aan de muur. en iets om vleugels netjes op te leggen.

Heerlijk vliegtuigjes spotten :cool:

Screenshot_2013-06-22-09-36-12.png

/saai :yes:

Straks maar eens de ASK-21 opgraven en de servo's in de vleugels zetten. :D En ook maar de Super Danone zoeken en vliegbaar maken. :? ;)

Hier ook in de relax mode. FF de uitzending van gisteravond aan het terug luisteren. Phil, van Leeuwen heeft hem net ff op een USB stick gebracht. Zal voor jou ook ff een kopie maken. Hij klinkt echt lekker.

Over 14 dagen weer...................:D

Nu ff boodschappen doen. en vanmiddag een verjaardag.
Nog 2 weken werken en dan vakantie......heerlijk. Ben er wel aan toe.

*** gelukkig regent het weer :D:D:D

ik was net op tijd thuis met de hercules , floor even van judo gehaald .

morgen heeft ze examen met judo ,dus laat het maar waaien en regenen , dat hoort nou eenmaal bij het weekend , gezellig toch ? :D

het mooie weer bewaren we voor maandag ,eerlijk is eerlijk ;)

Gaaf Jasper, ik ben erg benieuwd :yes:
Kun je hem dinsdag meenemen?

Na gisteren staat mijn besluit helemaal vast. Eerst vakantie vieren en daarna haal ik ook een Pioneer DJ-Ergo. Die ik nu hebt heeft toch zijn beperkingen en dat is zonde. Ik vind de Ergo een mooi en betaalbaar apparaat waar prima op te draaien is :thumbsup:

Wij gaan thuis een privaat feestje houden. Kleine Sleurfin heeft alle cijfers van de proefwerkweek binnen en heeft zich gekwalificeerd voor HAVO 2 vanuit de brugklas MAVO. Zeer bewonderenswaardig. :worship:

/trotse vader ;) :bday:

Effe lekker een visje gescoord in IJmuiden. :D

Tijd voor knutselen.... 8)

goed bezig ! , genoeg andere leuke dingen te doen ipv dat eeuwige adhd gevlieg :D

wij hebben de motorports weer leeg geroofd , mooie jassie's gescoord in de uitverkoop , nu eindelijk droog ,dus zo ff stukkie rijden .

Wij gaan thuis een privaat feestje houden. Kleine Sleurfin heeft alle cijfers van de proefwerkweek binnen en heeft zich gekwalificeerd voor HAVO 2 vanuit de brugklas MAVO. Zeer bewonderenswaardig. :worship:

/trotse vader ;) :bday:

Gefeliciteerd sleur en kleine sleurfin :) heel goed gedaan !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back