Sleurhutje
Forum veteraan
Hoezo afsluiting van het vliegseizoen? In d winter wordt er toch ook gewoon gevlogen?Junkie,
Bij de afsluiting van het vliegseizoen de maiden van de nitro dogfighter ?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoezo afsluiting van het vliegseizoen? In d winter wordt er toch ook gewoon gevlogen?Junkie,
Junkie,
We kunnen ook gewoon op het grasveld verderop gaan wildvliegen.![]()
![]()
Met wildvliegen zijn er geen regels. En als je weet hoe HoogTij'ers echt vliegen, dan weet je ook dat dat niet op het veld mag.Gelukkig wordt er s'winters ook wel wat gevlogen Sleur maar helaas niet door Junkie![]()
Met wildvliegen zijn er geen regels. En als je weet hoe HoogTij'ers echt vliegen, dan weet je ook dat dat niet op het veld mag.
En wat betreft wintervliegen, ik heb een aantal filmpjes waar er maar drie staan te vliegen in de sneeuw: Sleur, Junkie en Siggy. De rest schitterde door afwezigheid.![]()
Is dat nog steeds die handelaar in 2e hands brommer/motor onderdelen?..... gooi een steen door de ruit van van Zanen--
Hahaha, en later bij Westraten in Beverwijk.Die van Zanen was ook in de jaren 60 bekend, mijn spullen die door Politie Beverwijk in beslag waren genomen heb ik bij van Zanen weer terug gekocht.![]()
Hahaha, en later bij Westraten in Beverwijk.![]()
Herkenbaar Junk. Werken bij de baas, werken voor jezelf, klusjes doen en alle hobby's in de overgebleven tijd uit zien te voeren. Ik zoek nog steeds naar extra vrije tijd. Hoogtij voor pensioen![]()
En deze klant ook niet vergeten Junk. Moet binnen en buiten wat gebeuren.