Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Junkie,

Bij de afsluiting van het vliegseizoen de maiden van de nitro dogfighter ? :)

Dat klink alsof het dan druk is ,en dan komt junkie zeker niet , en bovendien zal het wel afgelast worden wegens wind :confused:;)

Ik kom wel een keer lekker vroeg als er weinig mensen zijn ,kan ik me ook gewoon misdragen:cool:

Wolf , ja ,we doen het allemaal voor jou , heb je wat te lezen :)

Gelukkig wordt er s'winters ook wel wat gevlogen Sleur maar helaas niet door Junkie :(
Met wildvliegen zijn er geen regels. En als je weet hoe HoogTij'ers echt vliegen, dan weet je ook dat dat niet op het veld mag. :eek:o_O

En wat betreft wintervliegen, ik heb een aantal filmpjes waar er maar drie staan te vliegen in de sneeuw: Sleur, Junkie en Siggy. De rest schitterde door afwezigheid. :D

Met wildvliegen zijn er geen regels. En als je weet hoe HoogTij'ers echt vliegen, dan weet je ook dat dat niet op het veld mag. :eek:o_O

En wat betreft wintervliegen, ik heb een aantal filmpjes waar er maar drie staan te vliegen in de sneeuw: Sleur, Junkie en Siggy. De rest schitterde door afwezigheid. :D

ik ben het weer met je eens ;)

Repel : het vliegen komt wel weer een keer , maar ik zit niet in de luxe positie dat ik al met vroegpensioen ben ,dus moet keuzes maken , motoren zijn hobbie nr 1 , ik heb ook een gezin , neemt ook tijd, wat prima is , en verder neemt werken mega veel tijd :rolleyes:

dus ik moet alles in die 2 daagjes vrijheid doen o_O

Herkenbaar Junk. Werken bij de baas, werken voor jezelf, klusjes doen en alle hobby's in de overgebleven tijd uit zien te voeren. Ik zoek nog steeds naar extra vrije tijd. Hoogtij voor pensioen :)

Die van Zanen was ook in de jaren 60 bekend, mijn spullen die door Politie Beverwijk in beslag waren genomen heb ik bij van Zanen weer terug gekocht. :confused:

Hahaha, en later bij Westraten in Beverwijk. :eek:o_O

Daarvoor heeft Eli Rookhuizen op de burgerhartstraat in Beverwijk het ook een poosje gedaan, hij moest van Politie Beverwijk de bromfietsen vernietigen, die linkmiegel sloeg dan de carburateur plat, politie werd slimmer en moest hij onder toezicht het frame doormiddenzagen, Eli een lasapparaat gekocht en thuis weer lassen natuurlijk, daarna was het afgelopen voor Eli, was wel een mooie tijd ! ;)

Hahaha, de beste locatie was het politiebureau in Velsen-Zuid. Kwam je van de pont en ging je richting school, mocht je op de rollenbank. Brommer in beslag genomen voor onderzoek. 's Middags terug en via de struiken door een gat in de opslag je brommer weer terughalen. :D

Herkenbaar Junk. Werken bij de baas, werken voor jezelf, klusjes doen en alle hobby's in de overgebleven tijd uit zien te voeren. Ik zoek nog steeds naar extra vrije tijd. Hoogtij voor pensioen :)

Inderdaad , lijkt wel na mate je ouder word je ook steeds minder tijd voor dingen hebt :confused:

Zaterdag weer langs klanten , 6 huizen naast elkaar begroten , pittige klus dus , komt er ook nog een klant luiken halen die ik in de opslag geschilderd heb , hop , weg zaterdag .

gelukkig hebben we de zondag nog :)

repel ; over 20 jaar spreken we weer met z'n alle op ht af , dan hebben we wel weer een beetje tijd .
En hebben we ook genoeg tijd om alle agenda's op elkaar af te stemmen :D

Ik reed vanmiddag langs ht , maar dat word steeds dichter bebouwd , tegen die tijd dus volgebouwd ;)

Laatst bewerkt:
En deze klant ook niet vergeten Junk. Moet binnen en buiten wat gebeuren.

ik doe mijn best , ben nog 2 weekjes druk met een klus in bloemendaal .

hopen dat het dan nog niet sneeuwt :D

corby ; voor de yamaha fs1spul is speurders, marktplaats, of ebay your best friend , of bromfiets beursen afstruinen :cool:

akz in Zaandam heeft wellicht ook nog wel wat liggen schat ik in .

Back