Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Als het aan dit kabinet ligt maakt het binnenkort weinig meer uit of je nu loonslaaf bent of zzp'er..... Maximale WW duur terug naar 6 maanden [emoji15]

Wijze raad: zorg vooral goed voor jezelf, afhankelijk zuigt enorme apenballen [emoji6]

Dat ben ik dus sinds vorig jaar ook maar snel gaan doen. We hebben tegenwoordig 2 zekerheden in het leven:

- je gaat een keer dood
- je overheid naait je ooit een keer genadeloos en hard in je rozetje

En onthoud : " al ontsla je de ambtenaar nog zo snel, zijn wachtgeld overleefd hem wel"

En je spaargeld en pensioen zijn verdampt voordat je het kan gebruiken. Maar wel fijn dat we de heren en dames op het pluche in Den Haag en Brussel die winters door hebben geholpen zodat ze nu van de vergaarde luxe kunnen genieten.

Mogguh mannen, het is wit en.......[emoji15]
Ik weet niet, maar dat is dan heel plaatselijk. Hier een beetje hagel gevallen en alles was vanmorgen al ongeveer gesmolten. Maar de NS is wel compleet op tilt omdat de temperatur een dagje onder het vriespunt lag. Kennelijk zit er geen antivries en verwarming in zo'n trein. Kan gelijk niet meer rijden. De treinen van 25 jaar terug waren tenminste degelijk, die reden gewoon bij sneeuw en kou.

NS: bovenleidingen vol met ijs | NOS

U kunt het hier zien, veel sneeuw en ijs...:rolling:
Wat een muts. Grillig weerbeeld? Twee graden meer en we zitten weer buiten te grillen ja, achter de bbq, met een pot bier erbij. We leven hier niet in Afrika of zo. Kom op, het normaalste weer voor de tijd van het jaar. Sterker nog, warmer dan normaal. Niets te zien dus. In mijn schooltijd is nog nooit één trein uitgevallen door sneeuw of kou. En toen kon je nog gewoon schaatsen, zelfs Elfstedentochten. Wat een stelletje wimpies, net als al die klagers dat het nu koud is. Echt een klaagcultuur hier in Nederland.

Dit is ijsvorming op spanningslijnen.
090109131100-large.jpg

(Klaagt over het klagen :lol: )

ik wil niet klagen ,maar brrr wat is het koud :rolling:

vroeger vlogen we nog bij -5 en gevoelstemp -10 , dik pak sneeuw en ski's onder het vliegtuig :cool:

zo ,maris is de deur uit , dus lekker zelf shoarma bakken met floor , wel al de sausjes bij de shoarmatent gehaald :p

morgen ff uitwaaien in het bos of strand , zal de mite weer eens meenemen .

Back