marcelsiggery
Forum veteraan
Zal eens tijd worden dat die Wiebes gaat Wieberen, wat een gootmongool [emoji15]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wijze raad: zorg vooral goed voor jezelf, afhankelijk zuigt enorme apenballen [emoji6]
Ik weet niet, maar dat is dan heel plaatselijk. Hier een beetje hagel gevallen en alles was vanmorgen al ongeveer gesmolten. Maar de NS is wel compleet op tilt omdat de temperatur een dagje onder het vriespunt lag. Kennelijk zit er geen antivries en verwarming in zo'n trein. Kan gelijk niet meer rijden. De treinen van 25 jaar terug waren tenminste degelijk, die reden gewoon bij sneeuw en kou.Mogguh mannen, het is wit en.......[emoji15]
Wat een muts. Grillig weerbeeld? Twee graden meer en we zitten weer buiten te grillen ja, achter de bbq, met een pot bier erbij. We leven hier niet in Afrika of zo. Kom op, het normaalste weer voor de tijd van het jaar. Sterker nog, warmer dan normaal. Niets te zien dus. In mijn schooltijd is nog nooit één trein uitgevallen door sneeuw of kou. En toen kon je nog gewoon schaatsen, zelfs Elfstedentochten. Wat een stelletje wimpies, net als al die klagers dat het nu koud is. Echt een klaagcultuur hier in Nederland.
Tsja, het is nog lang geen -5°C en er ligt geen sneeuw. Ik zie dus geen aanleiding om te gaan vliegen.vroeger vlogen we nog bij -5 en gevoelstemp -10 , dik pak sneeuw en ski's onder het vliegtuig![]()