Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
oei , dat was ik ff vergeten , het zal idd een moeras zijn daar .
komt ook nog heel wat regen aan .
Anders dat nieuwe gebied bij purmerend ff checken .
Het veld is in top conditie, prima te doen![]()
laatst ook na aardig wat regen geweest, pad was weliswaar wat nattig (laarzen waren een aanrader) maar veld was helemaal prima!!
Niet goed voor je rug, teveel glas. Wel echt 3D beeld, komt echt uit de diepte. Dat heb je niet meer tegenwoordig.Iemand nog interesse in een sony trinitron tv ? .
Dus zo.n bakbeest .
Niet goed voor je rug, teveel glas. Wel echt 3D beeld, komt echt uit de diepte. Dat heb je niet meer tegenwoordig.![]()
![]()
Junkie
In purmerend werd tot nu toe alleen Electro gevlogen maar denk dat nitro ook mogelijk is. Je zit buiten de stad ( dorp (
Ik weet niet precies waar dat veldje ligt in Purmerend, maar misschien wel even rekening houdende met het feit dat er ook nog een club in Purmerend zit (Vliegclub Crash)
Junkie
In purmerend werd tot nu toe alleen Electro gevlogen maar denk dat nitro ook mogelijk is. Je zit buiten de stad ( dorp (
Ik weet niet precies waar dat veldje ligt in Purmerend, maar misschien wel even rekening houdende met het feit dat er ook nog een club in Purmerend zit (Vliegclub Crash)
Zaterdag weer werken? Geen nieuwe kalendel bij de Chinees gekregen? :lol:Weekend![]()
Weekend![]()
Sleur, heb jij een adresje waar ik leuke soldeer bouwpakketjes kan bestellen?