Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Het veld is meer iets voor de zomer idd .

Ben benieuwd naar purmerend . Vliegen ze daar ook met nitro ?
Wel lekker een asfalt landingsbaan :D

Zomer? In Nederland? :hammer: :rolling:

zomerregen.jpg

Het veld is in top conditie, prima te doen:yes::yes::yes:

laatst ook na aardig wat regen geweest, pad was weliswaar wat nattig (laarzen waren een aanrader) maar veld was helemaal prima!!

oke , dus het is te doen ;) dan houden we die optie ook open .

Maar evengoed wil ik wel is zien waar die andere wildvliegers losgaan te purmereutel , wildvliegen zit in mijn genen ,en uiteraard het gemak van je startkist 10cm naast de auto zetten ;) , plus dat de baja dan ook ff los kan

Iemand nog interesse in een sony trinitron tv ? .
Dus zo.n bakbeest . Verder prima ding .
Snel reageren anders gaat hij naar het goed.
Staat in zaandam bij een klant van me .

Edit : is al weg .

Laatst bewerkt:
Niet goed voor je rug, teveel glas. Wel echt 3D beeld, komt echt uit de diepte. Dat heb je niet meer tegenwoordig. :( ;)

klopt , erg massief stukje nostalgie , toch even met de klant van zolder naar begane gebracht ,is in je 1tje niet te doen .

nog ff dagje buffelen en morgen even een atv'tje opnemen ,ben gesloopt :yes:

Junkie
In purmerend werd tot nu toe alleen Electro gevlogen maar denk dat nitro ook mogelijk is. Je zit buiten de stad ( dorp (

Junkie
In purmerend werd tot nu toe alleen Electro gevlogen maar denk dat nitro ook mogelijk is. Je zit buiten de stad ( dorp (

Ik weet niet precies waar dat veldje ligt in Purmerend, maar misschien wel even rekening houdende met het feit dat er ook nog een club in Purmerend zit (Vliegclub Crash)

Junkie

Ik merk al snel of ik daar nitro kan vliegen , even de omgeving scannen en of je er lekker kunt landen ,en het gevoel zegt de rest .
maar of ik nu met een volledig getuned ez'tje rondrag of een suffe somethin extra ,maakt niet zoveel verschil .
geluid van mijn ez en funjet maakt meer herrie dan de SE .

Maar maakt ook niet uit , piepschuim is ook prima .

Ik weet niet precies waar dat veldje ligt in Purmerend, maar misschien wel even rekening houdende met het feit dat er ook nog een club in Purmerend zit (Vliegclub Crash)

Ik werk gelukkig niet met kristalletjes ;)

Burp:

vrienden-gezocht-voor-het-forum

Is nog steeds stuk... Ik zal mij erbij neerleggen, kennelijk is het niet boeiend genoeg dat een linkverwijzing op de website, niet het gewenste resultaat oplevert..

(gaat dus om deze verwijzing):
link_mbv.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Die club zit in volendam. Hemelsbreed een paar kilometer. Nog nooit last van gehad of zij van ons. We hebben al een lokaal in de krant gestaan en vliegen hier inmiddels al meer dan 2 jaar. Op een ander deel van dit gebied vliegt een andere club met officieel toestemming van de gemeente. Dit ligt technisch nog dichterbij crash.

Back