marcelsiggery
Forum veteraan
Genoeg voor een vrijstaande boerderij met 4 hectare grond ? [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee, helaas niet. Niet veel meer dan een rood model vrachwagentje met oplegger. Maar het compenseert mooi het deel dat ik dit jaar door de Belastingdienst genaaid wordt als alleenstaande ouder.Genoeg voor een vrijstaande boerderij met 4 hectare grond ? [emoji6]
Misschien hier iemand enig idee hoe je weer vriend van het MBF kunt worden? De mods reageren maar niet en de link onderin de website geeft een niet gevonden pagina weer...
Als je bij de gebruikersinstellingen kijkt en dan naar beneden scrolt bij betaalde abonnementen dan werkt dat toch gewoon?
Daarstraks even de 12cc saito 4 tacter van de somethin extra gehaald en er een 10cc asp 2 tact opgezet , ff wat meer power .
Had alleen geen uitlaat voor de asp , dus ik heb een webra uitlaat met zo'n slangenklem passend kunnen maken , zit spatzuiver .
Alleen nog even de gaskabel passend maken .
Morgen vliegen met de MAGIC ragbak
Heb nog wel een passende uitlaat
Jou uitlaat past helaas niet neem ik mee
Morgen
Is een gifkikkertje Vinni, 3 millimeter voor beiden is zeker genoeg [emoji6]
Zeker een leuk kistje, beetje als Multiplex Dogfighter. [emoji41]
Ah kijk! Die plek zocht ik dus... dat stond voorheen keurig uitgelegd op een pagina die het nu niet meer doet.. Zou een hoop werk schelen voor de mods als die pagina het gewoon weer zou doen :teacher:
Thnx Burp![]()
effe een vraagje over de moray van freewing
kan nergens de uitslagen vinden van de aileron en elevator staat niet in de bouw beschrijven