Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Ik zit hier thuis met een luchtalarm... Denk dat ik de hele hobby maar opdoek Haha

toen floor baby was ging ik juist veel vliegen , was meer de hoogtij tijd toen, dus met autootjes spelen ;)

Voor al diegene die wel zouden komen bij het indoor maar schitteren door afwezigheid: Sukkels. :evil: Maar we hebben het erg gezellig met zijn zessen. :p

haha , wat's new :-? indoor vliegen is ook zo 2010 ;)

ik vermaak mij hier prima met indoor bankhangen .

Voor alle afwezigen die hadden gezegd dat ze zouden komen:

donateur-jij-wordt-bedankt-667x208.jpg

De aanwezigen :mrgreen:

KLopt wel hoor, er zouden er 10 komen ( 10 gechecked in het lijstje) en ik en tito zijn niet geweest, pe5ed was onder voorbehoud omdat hij piket heeft. Er zijn er geen 6 maar 7 geweest. Dus ik zie niks verkeerd.

mogge !

lekker ausgeslaffen , bakkie koffie , pc opstarten , forum openen , zit ik ineens in de goede oude tijd :cool: :p

leuke foto's siggy ;) , en idd stonden we toen in ijzige kou om 10;00u al op hoogtij of das veld :cool:

Worden we oud ofzo ? :rolling:

Je bedoeld wanneer gaan we op HT vliegen Siggie ? Volgende week / vrijdagavond nacht vliegen op HT ? ( kan ik meteen dat brevet halen) :)

Voor al diegene die wel zouden komen bij het indoor maar schitteren door afwezigheid: Sukkels. :evil: Maar we hebben het erg gezellig met zijn zessen. :p

3GBxdboqVb8[/media] Teeuwen - Hard en Zielig - Kabouterverhaal - YouTube

Wel lekker gesponsord door die "sukkels" toch?
glas-halfvol-of-halfleeg.jpg

Aah... leuk toch zo'n kleine?
Ik heb er echt hele gaar geen verstand van hoor, maar is daar geen betaalde professionele opvang voor?
Ik bedoel; je kunt toch niet de hele dag voor pappie en mammie spelen?

Onbetaalde professional noemen ze mamma ;)

Je bedoeld wanneer gaan we op HT vliegen Siggie ? Volgende week / vrijdagavond nacht vliegen op HT ? ( kan ik meteen dat brevet halen) :)

Nope, dat gaat zomaar nie. Daar moeten minimaal 3 oud gedienden getuige van zijn waarna vergaderd moet worden om te bepalen of je voldoet. Zo makkelijk gaat dat niet he :mrgreen:

Laatst bewerkt door een moderator:
Back