productiewatjes............zit ten westen van de Shetlands op de Noord Atlantische ocean, wind van 60 knopen.......
drilling ruleszzzzzzzzzzzzzzzz![]()
Je zit binnen zeker???

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
productiewatjes............zit ten westen van de Shetlands op de Noord Atlantische ocean, wind van 60 knopen.......
drilling ruleszzzzzzzzzzzzzzzz![]()
Welk type ontvanger? AR?????Gezien hier alle kennis lijkt te zijn, ik wil mijn spekrum ontvangertjes van nieuwe huisjes voorzien. Wie weet waar ik deze kan bestellen? Ik kan het zou gauw allemaal niet meer vinden.
Meer specifiek? Er zijn zo'n 30 soorten stekertjes, wordt erg lastig om een kabeltje te maken met alles er op.En wie heeft er nog een ''van alles wat'' laadkabeltje liggen? En wilt deze even op te sturen? Ik heb ws die zooi nog in Arnhem liggen en daar kom ik de komende 3 weken niet meer. (zal je netjes centjes overmaken.
Ik heb interesse in de DX7. Heb er genoeg open gehad om na te kijken en de zendmodule kan ik overzetten in mijn DX6 (niet DX6i). Heb ik een campingzendertje erbij.Verder ga ik na volgende week lekker uitdunnen. Heb een aardige bak spullen welke ik nooit meer ga gebruiken. Kan ik deze gewoon bij jullie op de club zetten? varieert van een kapotte dx7
*kuch* (PDF Alert) en anders info@aeroclubheemskerk.nl.En last but least.. Wie moet ik mailen om geld over te kunnen maken naar de ACH, zo dat ik af en toe wat deuken in het gras daar mag vliegen?
Nou, niet alles. Er is iemand op het forum die echt alles schijnt te weten. Ene Taurus Flyer. We laten deze man lekker begaan, zorgt ervoor dat er een gezamenlijke vijand is waardoor oude vijanden vrienden worden :twisted:
Ik weet overigens wel hoe ik lid van een vereniging word maar ook kan blijven![]()
Ga jij ff een uurtje in de natuur wandelen ouwe zemelaar![]()
ralph check
maikel check
sleur check
ik check
tito check
nickos check
hansie
sam
look check
pe5ed check
don
oliesjeik
marco onder voorbehoud
Je heb nog niet geklaagd vandaag Junkie , over hoe gaar je bent enzo![]()