Sleurhutje
Forum veteraan
Okay, ga ik toch nog wat plakken deze week. :?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
gezellige homepage foto , lijkt wel in de duinen .
dat is nog een actieve club![]()
Spikkel meldt zich af. Bij nader inzien vergt het toch wel wat een kindje haha. Misschien een volgende keer.
Told you so... :teacher: Maar straks mag je weer lekker op de wipkippen, schommels en glijbanen en ben je een toffe vader in plaats van een grote kleuter.Thnx voor de felicitaties nog mannen... Het is een heerlijk fenomeen.... vader zijn ineens.
Dan hebben ze vast geen bar, dat vinden die oudjes bij ons veel leuker.Is inderdaad een actieve club. Gemiddelde leeftijd ligt er wel ietsjes hoger dan bij de ACH, maar die 'oudjes' die vliegen bij het leven. Echt super leuk om mee te maken ook.
Ja nou hor..ik wil ook vliegenmaarja moeilijk een heli retourtje regelen om ff een middagie thuis te zijn om te fladderen.
Hier op zee is het klote weer. Guur koud windje van 25knopen dus dat wekt niet echt de vlieg kriebels op. Hopen dat komend verlof het weer een beetje meezit.
Wil mijn P-38 bouwen en vliegen moet hem echt testen zo'n eigen ontwerp.
Hier op zee is het klote weer. Guur koud windje van 25knopen dus dat wekt niet echt de vlieg kriebels op. Hopen dat komend verlof het weer een beetje meezit.
Wil mijn P-38 bouwen en vliegen moet hem echt testen zo'n eigen ontwerp.
Hey Peter, we hadden elkaar al een keer gesproken. Maar voor alles dat nergens over gaat, kun je bij mij terecht. Ik heb een heel team deskundigen die toevallig ook in dit topic posten. :rolling: