Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Spikkel meldt zich af. Bij nader inzien vergt het toch wel wat een kindje haha. Misschien een volgende keer.

gezellige homepage foto , lijkt wel in de duinen .

dat is nog een actieve club ;)

Is inderdaad een actieve club. Gemiddelde leeftijd ligt er wel ietsjes hoger dan bij de ACH, maar die 'oudjes' die vliegen bij het leven. Echt super leuk om mee te maken ook.

De locatie is de hei in Soesterberg.

Leuke van de opzet van deze website vind ik zelf de link naar facebook en andere interactieve multimedia. Uiteraard moet daar dan wel wat gebeuren (dat ligt nu om mijn prive redenen even op een lager pitje haha).

Technische verhaal;
Website is Wordpress (laatste versie) met Nimbus WP Simple theme.
Forum is PHPBB3 forum.
Hosting, doe ik zelf op een VPS. Kost geen drol, alles in eigen beheer. Geen gezeur met derde partijen die je moet aanspreken / aansturen als je iets wenst dat niet aangeboden wordt :)

Spikkel meldt zich af. Bij nader inzien vergt het toch wel wat een kindje haha. Misschien een volgende keer.
Thnx voor de felicitaties nog mannen... Het is een heerlijk fenomeen.... vader zijn ineens.
Told you so... :teacher: Maar straks mag je weer lekker op de wipkippen, schommels en glijbanen en ben je een toffe vader in plaats van een grote kleuter. ;) Soort van tweede jeugd met legitiem excuses. :rolling:

Is inderdaad een actieve club. Gemiddelde leeftijd ligt er wel ietsjes hoger dan bij de ACH, maar die 'oudjes' die vliegen bij het leven. Echt super leuk om mee te maken ook.
Dan hebben ze vast geen bar, dat vinden die oudjes bij ons veel leuker. :mrgreen: Hoewel er eentje is die fanatiek met een quad en soms een bijzonder vlieg-iets komt. :thumbsup:

ik was net nog even langs op de minder actieve club en trof toch nog 3 man aan ;)
later nog versterking van 3 man extra .

was toch even gezellig met ralph look ragger repel en nog een paar , ook nog 2x mogen raggen met een 3d ragvliegertje van ragger die nu alweer in het bezit is van repel ;)

nu weer verder knutselen aan het motorpark

Ja nou hor..ik wil ook vliegen :( maarja moeilijk een heli retourtje regelen om ff een middagie thuis te zijn om te fladderen.

Hier op zee is het klote weer. Guur koud windje van 25knopen dus dat wekt niet echt de vlieg kriebels op. Hopen dat komend verlof het weer een beetje meezit.

Wil mijn P-38 bouwen en vliegen moet hem echt testen zo'n eigen ontwerp.

Rondje Amsterdamse bos gewandeld vanmorgen.Best een lekkere wandeling maar wat een pleurisherrie [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji23] [emoji23]

Net terug van een paar uur lekker vliegen met Arjen. Het verbaasde mij dat het helemaal niet koud was. Heerlijk die steeds warmere winters in dit land !!!!

Ja nou hor..ik wil ook vliegen :( maarja moeilijk een heli retourtje regelen om ff een middagie thuis te zijn om te fladderen.

Hier op zee is het klote weer. Guur koud windje van 25knopen dus dat wekt niet echt de vlieg kriebels op. Hopen dat komend verlof het weer een beetje meezit.

Gewoon een kleine quadcopter meenemen kun je op zee ook lekker vliegen.
Hier ook al een paar man enthausiast gekregen. Volgende reis battlen in de eetzaal.:yes:

Hallo allemaal,

Ik ben één van de nieuwe garde bij Aeroclub, mij naam is Peter van der Steen...
Ik probeer een beetje te kijken op deze form waar andere clubleden zich mee bezig houden als ze geen tijd hebben voor het vliegen of een borrel halen in het clubgebouw. Maar ik kom tot conclusie dat ik wel goed zit bij deze club. Ik ben vandaag ook gaan wandelen met me gezin in Schoorl, daar was het lekker rustig in de duinen, en heb daar genoten.:D
full

Twee weken geleden ben ik ook naar een eiland (Ameland) geweest. zo begin ik me al lekker thuis te voelen.;)
full

"Maar ja, dan begrijp ik het ook wel dat het rustig wordt op het veld....:-?

Laatst bewerkt door een moderator:

productiewatjes............zit ten westen van de Shetlands op de Noord Atlantische ocean, wind van 60 knopen.......

drilling ruleszzzzzzzzzzzzzzzz :cool:

Welkom Peter!!

Zolang je nog niet hoeft te vertoeven op de boerderij (paar bladzijden terug) dan is er niets aan de hand hihi. We zullen elkaar vast wel gaan zien komend jaar (als jij er toevallig bent die ene keer dat ik er ook ben). Gezellig!

Wat betreft quadcopters.... Ik ben nu bezig met een stel om te gaan racen met mini quads... 250 size. Dat is ook super vet!!!!

Hey Peter, we hadden elkaar al een keer gesproken. Maar voor alles dat nergens over gaat, kun je bij mij terecht. Ik heb een heel team deskundigen die toevallig ook in dit topic posten. :rolling:

Back