Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Ik vind het prutswerk,hij is nie eens nie gecrasht.
Precies, hij vliegt net zo belabberd als Erik3D. Die zwabbert ook de hele tijd alle kanten op. Een beetje recht vliegen is er niet bij. Die gasten zijn niet eens brevetwaardig. :teacher: :rolling:

*bureau opleukt met glitterbuttplugding* 8O :hammer:

zwc1up.jpg

Precies, hij vliegt net zo belabberd als Erik3D. Die zwabbert ook de hele tijd alle kanten op. Een beetje recht vliegen is er niet bij. Die gasten zijn niet eens brevetwaardig. :teacher: :rolling:

vliegt eric 3d dan nog ? zie hem nooit . of vliegt hij tijdens kantooruren ?

zooo, eindelijk die pleurisweek voorbij , mogen we weer 2 daagjes leven en nuttige dingen doen :p

Minimaal 8 en met een beetje mazzel 9 dagen voor mezelf :rolling:

gij zijt goed bezig en je hebt het verdiend , ik heb het ook verdiend , maar heb het iets te druk om flapkanzie te nemen , dus nog ff uitstellen , wel een lang hemelvaart weekend nemen , verder hopen dat de 6 weken snel voorbij gaan ,heb veel zin in de vakantie in fransenland :p

Morgen lekker werken volgende week ook gewone werk week plus lekker overwerken en al lekker bezig met werk voor na de bouwvak :D.

Voor die $13 ga je natuurlijk niet klooien om een accu/laderkistje voor het nachtvliegen te maken. :nooo: Past mooi een 12Ah accu en de 50W lader in. Handje vol accuutjes erbij, zakje propellers, wat elastiekjes en morgen nog wat verlichting in het kistje plakken. Beugeltje om de zender aan te hangen, likje verf tegen het vochtige gras en klaar. :thumbsup:

307xm9v.jpg

mogge !

ff een bakkie pleur , uitslapen lukt mij niet meer .

vandaag verder met de schuur herinrichten , mijn oflov staat al helemaal vol met meuk wat ik zo ff bij het veld dump , er ligt toch al genoeg :mrgreen:

tussendoor de kr1s voorzien van nieuwe ketting/tandwiel set , is die ook weer fris .

genoeg te doen weer , morgen ff vliegen mits knap weer .

Back