En ik kan er ook mee slepen. Zit een sleephaak op. 8)
zolang het niet meer dan 10 kilo8-O is, al is dat wel een behoorlijke zwever

Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En ik kan er ook mee slepen. Zit een sleephaak op. 8)
Yep, er is niemand bij ons met 10kg zwever. Zal dan toch snel een schaalzwever van 4 meter plus zijn.zolang het niet meer dan 10 kilo8-O is, al is dat wel een behoorlijke zwever![]()
Denk dat je eerder nog nooit zo blij was dat je een buitenhobby had. Eindelijk weer even weg van dat gejank en geklaag. Eindelijk een paar uurtjes rust. Dat worden dus extra vlieguren. :rolling:
Straks lekker aan de modelautootjes. Weer eens wat anders.![]()
Je liegt dat je barst vanaf 20/21 zijn ze pas leuk dan is de kans groot dat ze op hun zelf gaan wonenen baby's zijn verschrikkelijk , maken herrie en stinken en nemen veel tijd , vanaf 3 jaar word het pas leuk![]()
Feit, productieperiode van 9 maanden is veel te kort. Kunnen makkelijk nog 24maanden bij. :teacher: :rolling:baby's zijn verschrikkelijk , maken herrie en stinken en nemen veel tijd , vanaf 3 jaar word het pas leuk![]()
Allen, hartelijk dank voor de felicitaties!
Nog eventjes en we zitten midden in de luiers.. De hobby zal dan ook wel even op slot gaan vrees ik (nee er zal niets verkocht worden), dat laat ik aan de spruit over voor later :rolling:
SPIKKEL gefeliciteerd
vooral gezonde baby toegewenst.
Gister kon het toch niet laten een mustang te bouwen. 's Ochtens gefreest 's avonds vliegen.
De mustang is een stuk rustiger op zijn hoogteroer.
![]()
![]()
Straks op naar mijn werk... Geen zin in maar ach moet gebeuren. Vliegze allemaal.
Je kunt hem beter vanavond halen sleur kan je zaterdag vliegen zondag regen![]()
Ik weet niet waar jij van het weekend bent, maar in 0251 wordt het prima weer.Je kunt hem beter vanavond halen sleur kan je zaterdag vliegen zondag regen![]()
Sowieso eerst een grondige checkup. Ik ga niet zomaar met 10kg zonder uitvoerige controles vliegen. De prijs was prima, zelfs zonder HK servo's. Maar op de essentiële besturingsdingen heb ik toch liever kwaliteitsspullen en geen HK meuk. De komende weken dus zeker nog niet vliegen ermee. :teacher:Mits Ronald hem les kan geven, en eerst een uitvoerige keuring van de kist :teacher: