Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

zolang het niet meer dan 10 kilo8-O is, al is dat wel een behoorlijke zwever;)
Yep, er is niemand bij ons met 10kg zwever. Zal dan toch snel een schaalzwever van 4 meter plus zijn. :yes: En de RCGF Twin heeft iets minder power dan een DLE eenpitter. Maar het geluid blijft veel mooier. :D Grappige is dat ik vorige week twee vliegers helemaal bij elkaar gezocht heb. De ESM Robin 2160 (de blauw/witte versie) met RCGF Twin en de ESM F7F Tigercat met twee DLE20 motoren (aanmerkelijk prijziger). Keuze werd nu werd erg makkelijk gemaakt. Zaterdag dus maar een rondje Overijsel. 8O

@ spikkel... Gefeliciteerd! Het kon niet uitblijven natuurlijk ;)

Ik zit lekker 3 weken in de nachtdienst van 0:00 tot 12:00 op een groot bootje

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Allen, hartelijk dank voor de felicitaties!
Nog eventjes en we zitten midden in de luiers.. De hobby zal dan ook wel even op slot gaan vrees ik (nee er zal niets verkocht worden), dat laat ik aan de spruit over voor later :rolling:

Denk dat je eerder nog nooit zo blij was dat je een buitenhobby had. Eindelijk weer even weg van dat gejank en geklaag. Eindelijk een paar uurtjes rust. Dat worden dus extra vlieguren. :rolling:

Straks lekker aan de modelautootjes. Weer eens wat anders. ;)

28i3wjt.jpg

Denk dat je eerder nog nooit zo blij was dat je een buitenhobby had. Eindelijk weer even weg van dat gejank en geklaag. Eindelijk een paar uurtjes rust. Dat worden dus extra vlieguren. :rolling:

Straks lekker aan de modelautootjes. Weer eens wat anders. ;)

weer eens , ik denk dat hij de vlieghobby hard nodig gaat hebben om even bij te komen zo nu en dan :yes:

en baby's zijn verschrikkelijk , maken herrie en stinken en nemen veel tijd , vanaf 3 jaar word het pas leuk ;)

*maar weer werken gaat * wat moet je anders doen :)

Allen, hartelijk dank voor de felicitaties!
Nog eventjes en we zitten midden in de luiers.. De hobby zal dan ook wel even op slot gaan vrees ik (nee er zal niets verkocht worden), dat laat ik aan de spruit over voor later :rolling:

Zal wel meevallen weten wij allemaal uit ervaring :p Je zal inderdaad het huis wat vaker ontvluchten om dat gekrijs en gehuil te ontwijken... dat is heel normaal voor een man ;) Gewoon lekker gaan vliegen.

Wat gaat de tijd snel... gelukkig. Alweer een aantal jaren uit de luiers :banana:

IMG_5858.jpg

IMG_5856.jpg

SPIKKEL gefeliciteerd
vooral gezonde baby toegewenst.

Gister kon het toch niet laten een mustang te bouwen. 's Ochtens gefreest 's avonds vliegen.
De mustang is een stuk rustiger op zijn hoogteroer.

yge2azyz.jpg

ybyma8a5.jpg

Straks op naar mijn werk... Geen zin in maar ach moet gebeuren. Vliegze allemaal.

Dank je Maikel!

Wat zijn de kosten van zo'n Mustang? Ikke ook hebbe!!!! :rolling:

@Sleur; ik denk dat ik dan maar aan de autootjes moet straks :mrgreen:

SPIKKEL gefeliciteerd
vooral gezonde baby toegewenst.

Gister kon het toch niet laten een mustang te bouwen. 's Ochtens gefreest 's avonds vliegen.
De mustang is een stuk rustiger op zijn hoogteroer.

yge2azyz.jpg

ybyma8a5.jpg

Straks op naar mijn werk... Geen zin in maar ach moet gebeuren. Vliegze allemaal.

Je kunt hem beter vanavond halen sleur kan je zaterdag vliegen zondag regen:D
Ik weet niet waar jij van het weekend bent, maar in 0251 wordt het prima weer.

2075iyv.png

Mits Ronald hem les kan geven, en eerst een uitvoerige keuring van de kist :teacher:
Sowieso eerst een grondige checkup. Ik ga niet zomaar met 10kg zonder uitvoerige controles vliegen. De prijs was prima, zelfs zonder HK servo's. Maar op de essentiële besturingsdingen heb ik toch liever kwaliteitsspullen en geen HK meuk. De komende weken dus zeker nog niet vliegen ermee. :teacher:

Back