Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
maar ik snap best als je de hele dag op je krent hebt gezeten , dat je in de avond graag even beweegt
ikke genoeg bewogen , vanavond maar ff zwemmen om die goddelijke spieren van me up to date te houden![]()
en ik hoop dat deze winter dat geen winter was snel opzout !
lekker voorjaar ,zonnetje erbij ,lekkere temperatuur , depressie ook gelijk over , lekker buiten werken , rokjes , af en toe een dagje veldhangen , veel motorrijden ,strandhangen en noem maar op
heb er vast zin an !
Ga je goddelijke spieren maar trainen ouwe brombeer, laatste keer dat ik in een zwembad was waren er 90 % vrouwen, voelde me helemaal niet op me gemak met al die dozen om me heen !![]()
Ga je goddelijke spieren maar trainen ouwe brombeer, laatste keer dat ik in een zwembad was waren er 90 % vrouwen, voelde me helemaal niet op me gemak met al die dozen om me heen !![]()
Je moet ook niet tegen de zwemrichting in zwemmen... :?is idd irritant ! , vorige keer moest ik ze ook van me afslaan , ik zei ,ik kom hier om te zwemmen hoor![]()
En nog natte dozen ook. 8O :lol:Ga je goddelijke spieren maar trainen ouwe brombeer, laatste keer dat ik in een zwembad was waren er 90 % vrouwen, voelde me helemaal niet op me gemak met al die dozen om me heen !![]()
Nee bah dat zou ik ook niks vinden......... Welk zwembad was dat?.....
Als ik jou was, zou ik maar een andere hobby of een beter vliegtuig nemen.Zo weekend alles maar klaar maken voor de zondag als het vliegbaar weer wordt.
Misschien wordt het eindelijk knap weer![]()
Als ik jou was, zou ik maar een andere hobby of een beter vliegtuig nemen.
![]()
Pffff, eindelijk de Pico Raven klaar. Erg stevig gebouwd
Geen zin meer in de rest (GeeBee, Disc, Zicral, Micro Swift). Morgenavond weer lekker plaatjes draaien. Zaterdagochtend de boodschappen en wat huishoudelijk gedoe. En dan rossen met de Raven.![]()