Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

morgen best druk dagje helaas , eerst uitslapen , dan judo , dan naar een klant , daarna word mijn funcopter opgehaald ( niks voor mij die heli's ) , en daarna eindelijk verder met de ar125 , even voorzien van nieuwe zuiger en de gefixte cilinder .

zondag rustdag :p

Je bent iets vergeten !! :yes:

Pffff, eindelijk de Pico Raven klaar. Erg stevig gebouwd, nette uitslagen (ca. 75° voor hoogte en rolroer is haalbaar 8O) maar wel aardig aan het gewicht met 180 gram. Dat is dan wel met dikkere 2205 brommer (die zwarte) en 3S 450mAh accu. Kan er tenminste vol gas met een 8x4" worden gevlogen. Het blijft een Reno racertje. :lol: :D

Geen zin meer in de rest (GeeBee, Disc, Zicral, Micro Swift). Morgenavond weer lekker plaatjes draaien. Zaterdagochtend de boodschappen en wat huishoudelijk gedoe. En dan rossen met de Raven. :banana:

Andere tijden met de Pico Raven ! ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
jyve9uju.jpg

Click is vlieg klaar. Totaal 153gram.

Andere tijden met de Pico Raven ! ;)
Dat is de Raven XXL, gemaakt van 6mm Depron, spanwijdte van een meter. :yes: Leuk voor buiten, zomer en winter. ;)

Ziet er goed uit, 153g is dat met of zonder accu ??

Depdart hier weegt 120g, de disc 92g, beide zonder accu.
Dat zijn nette waardes zonder accu. Komt wel goed. Als je nou het eerste uurtje even aankijkt, is het meeste stuk en kun je rustig vliegen. Gaan we gewoon indoor lessen. Neem de F3P vlieger ook maar mee, is echt beter om te leren in een hal te oriënteren en sturen. :teacher:

jij hebt er wel zin an zie ik ;) net zo actief als wij vroeger 8O

ach ,alles wat nieuw is is leuk ;)
Nee, hoor. Oude brommers en auto's zijn ook leuk. :mrgreen: En als ik net zoveel vrije tijd als een paar jaar terug had, had ik ook vier vliegertjes klaar. :yes: Ik heb nu veel meer leuke dingen te doen dan toen. :lol:

Zoals vanavond weer lekker plaatjes draaien van 21:00 tot ergens middernacht. 8)

En de laatste de IMP

ve5aha8a.jpg

Accu's laden en klaar voor de strijd.

Discvliegers.. pas op, volgens mij is dit gevaarte gemaakt van foamboard.. ofwel, almost undestructable...

Echt heel jammer dat ik niet mee kan doen dit keer... Heel veel plezier mannen morgen, ik zie graag de filmpjes en foto's tegemoet :)

@Junkie: Herken je hem nog.. nog.. nog.. nog.. ?!

infinity.jpg

Maikel, die Click is echt perfect. Goeie vlieger om indoor mee te beginnen / lees onder de knie te krijgen :yes:
Iets aan de zware kant maar dat maakt in het begin toch niets uit. Helemaal top :thumbsup:

lekker skiën ? goed bezig , veel plezier :D

Discvliegers.. pas op, volgens mij is dit gevaarte gemaakt van foamboard.. ofwel, almost undestructable...

Echt heel jammer dat ik niet mee kan doen dit keer... Heel veel plezier mannen morgen, ik zie graag de filmpjes en foto's tegemoet :)

@Junkie: Herken je hem nog.. nog.. nog.. nog.. ?!

infinity.jpg

jazeker , topvliegertje ,ben de naam even kwijt ,is alweer een tijdje geleden ;)
Infinity ??

Nee, hoor. Oude brommers en auto's zijn ook leuk. :mrgreen: En als ik net zoveel vrije tijd als een paar jaar terug had, had ik ook vier vliegertjes klaar. :yes: Ik heb nu veel meer leuke dingen te doen dan toen. :lol:

motoren en brommerts heb ik altijd leuk gevonden , ben ik al vanaf mijn 10de mee bezig , vliegen verveelt veel eerder ;)

zonder dollen , indoor gevlieg en rc hobby komt wel weer , ff andere prio's , zoals aan motoren klooien en het gezin , en vooral dat werken neemt veel tijd en roept gaarheid op ;)
nog ff van het gezinnetje genieten , voor je het weet is floor 16 en gaat ze haar eigen gang, is maris rimpelig en oud , dan weer meer tijd voor dat stomme gevlieg :rolling:

*bank gevonden heeft :worship:*

Mooi vlieger! Zit de prop wel goed om? Of is dit een duwprop?
m.v.g. Erik

Zit goed om, cijfers naar voren. Duw of trek...ach zolang het vliegtuig maar naar voren gaat :rolling:.

Maikel, die Click is echt perfect. Goeie vlieger om indoor mee te beginnen / lees onder de knie te krijgen
Iets aan de zware kant maar dat maakt in het begin toch niets uit. Helemaal top

Thnx, schilderbeurt is misschien een ramp maar ach ook airbrushen moet ik nog GOED leren.

Nehhhh dit is ondervloer, nog brosser dan depron.
Wel carbon strips op de leading edges :evilbat:

Ziet er goed uit, 153g is dat met of zonder accu ??

Met een 350mah 2s accu.

Ging de IMP ff testen op 3s alleen vloog de motor eraf. heel slecht gebalanceerde prop...ff gebalanceerd en motor opnieuw vast. geen schade.

Ben zeer benieuwd wat ik allemaal voor verschillende vliegtuigen ga zien morgen.

Reparatie setje is ook ingepakt. Just in case. Ow en natuurlijk de lipo lader.

Dat zijn nette waardes zonder accu. Komt wel goed. Als je nou het eerste uurtje even aankijkt, is het meeste stuk en kun je rustig vliegen. Gaan we gewoon indoor lessen. Neem de F3P vlieger ook maar mee, is echt beter om te leren in een hal te oriënteren en sturen. :teacher:

Yes Yes ! :banana:

Back