Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
HT meeting + 1HT meeting +1![]()
Foto's anders....Zo latertje voor Knaller, Knaller heeft net even lekker geknalt met Knalster.
Wel vooruit betalen... :teacher:Leuk een HT meeting![]()
Ik doe graag mee en Tito zal dan ook wel van de partij zijn. Ik ga wel informeren. Mits heli's toegestaan zijn natuurlijk![]()
Wel vooruit betalen... :teacher:
Betalen?
Moeders is net weer naar de internist geweest voor periodiek onderzoek vanwege haar borstkanker. Alles is gelukkig stabiel en de internist zei dat ze geluk heb gehad dat ze aan de goede kant van de medaille zit, anders had ze nog maar een jaar te leven. Nu 7 jaar of meer, en ik heb er alle vertrouwen in dat ze dan al betere medicijnen hebben.
+1 voor HT meeting. Schoonpa wordt dan 80 maar in de ochtend en/of vroege middag is het geen probleem. Daarna met de familie weg.
Zondags kan ook natuurlijk of een ouderwetse oudjaarsdag meeting. Vuurkorfje, wat vliegers en vuurwerk![]()
Deze ook ff lekker knallen met puls jet
Leuk benzine om zetten in pure herrie
lijkt me gaaf
als het maar niet te lang duurt , anders gaan de woonboten klagen en gaat oom agent ons verzoeken tha playing field te verlaten![]()
beetje de andere kant op richten maar![]()
Mwa valt wel mee hoor als hij maar laag boven de grond staat![]()
Nog een DJ nodig? Kerst en de 28ste ben ik alleen onder de pannen :wink:
Had je moeder ook hormonale borstkanker Jasper?
Ja, Sleur dat is inderdaad hard gegaan met die arme man![]()