Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Wat een heerlijk weer vandaag.
Rondje om de Blink was ff verfrissend.

Nu een pintje op Junkie !!
Proost pik ;)

Bijlagen

• uploadfromtaptalk1418564195000.jpg
    uploadfromtaptalk1418564195000.jpg
    46,2 KB · Weergaven: 85
  • uploadfromtaptalk1418564226579.jpg
    uploadfromtaptalk1418564226579.jpg
    122,4 KB · Weergaven: 82
Een ruim kwartiertje op ht veld was ook verfrissend. Behalve voor het schoeisel. :?

Maikel, bedankt voor de Depron platen. Met 10 vierkante meter kan ik weer een paar weken voort. :D Kan ik weer aan de knutsel voor indoorvliegertjes. 8)

Maikel, bedankt voor de Depron platen. Met 10 vierkante meter kan ik weer een paar weken voort. :D Kan ik weer aan de knutsel voor indoorvliegertjes. 8)

Graag gedaan man, Veel knutsel plezier.

Junkie, Gefeliciteerd:music::new-bday:

FF gefladderd maar waterig koud brrrr, en dan moet het nog winter worden.

Junkie gefeliciteerd [emoji106]

Brandweer was bij het veld net [emoji16]..zag d'r gister al een ouwe schuur liggen ..die is nu iets kleiner geworden [emoji23]

2b502e64409d90ea622a059eabf6d02b.jpg

Wellicht hadden ze het beter kunnen laten branden.
Beetje bij elkaar harken tot alles is opgebrand.
Hou je uiteindelijk de minste rommel over.

thanx all for tha felici's :p

was idd waterkoud vandaag op het fietsje naar de bios , in de bios heerlijk warm chillen en 3D kijken naar de hobbit , topfilm ,aanrader !

heb de hele lord of da ring en hobbit reeks op dvd , al meerdere malen gezien , dus de nieuwe versie vandaag was weer genieten .

Morgen helaas weer maandag , nog ff 1,5 week doorbuffelen en dan een kleine flapkanzie houden , erg aan toe ook :yes:

dan wellicht een keer tijd om weer eens te vliegen of de baja weer is los te laten .

we kunnen ook een ht meeting houden op 1 vd kerstdagen , gasstelletje mee , wat soep en koffie en pintjes , piepvliegers en wat rc autootjes mee , en battlen maar , met als voordeel ,geen last van modder daar ;)

Is dat HT nog altijd zo'n onontwikkelde zand-bende?
Dat ligt er ook al gauw weer 10 jaar.
Leuk voor hullie natuurlijk, maar je zal je geld (of ze zullen jouw geld) daar dan maar ingestoken hebben.
Dan wil je, geheel volgens algemene omgangsvormen, wel even afrekenen toch? :snipersmile:

+1 laten we een lijstje maken[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]

geen indoor lijstje maar een outdoor ht lijstje :cool:

ik denk dat de meesten met de kerstdagen niet kunnen ivm gezinsperikelen en uitjes en verplichtingen en moeten opzitten en pootjes geven enzovoorts :) ;)
beste dag zal dan zijn ZATERDAG de 27ste voor het HOOGTIJ FLY & BASH ERWTENSOEP EVENT :D

Back