Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Beste opkomst :rolling:

wissenmatigeopkomst.jpg

tja , ik ben er niet , dus vind niemand het gezellig :mrgreen:

ik ben verhinderd , maris zit hier Ziggo Dome - Stromae dus ben ik de oppas , ieder nadeel heeft zijn voordeel , en gaf toch al de voorkeur aan mijn sofa :p

Ja is even geleden.

Al het spul staat bij moeders op zolder, moet maar een flinke selectie gaan maken. De huisjes zijn niet zo groot hier.

Zaterdag kan ik niet, helaas helaas. Maar ik hou het hier in de gaten.

Grts!

Jammer dat het zo gelopen is op de algemene leden vergadering op de club.

*diep teleurgesteld

Laatst bewerkt:
Pffff als ik dit van te voren geweten had.... haha. Nee hoor. We zijn erg blij met onze dochter Iris. Zij is donderdag ochtend geboren. Nu alleen nog stil zien te krijgen Hahaha.

Spikkel Gefeliciteerd Man :thumbsup:

De rest, veel plezier gewenst voor zaterdag. Word volgens de voorspellingen mooi weer.
Zelf kan ik helaas niet aanwezig zijn..toch wel een nadeel aan dat offshore werken.

Via deze weg wil ik graag iedereen bedanken die voor mij een mail gestuurd heeft naar de club om een stemming in de algemene ledenvergadering te laten komen. Ook iedereen die van plan was voor mij te stemmen en een machtiging naar de club gestuurd heeft om namens diegene een stem uit te brengen. Ook zijn er mensen speciaal naar de ledenvergadering gegaan om op mij te stemmen, ook heel veel dank daarvoor.

Helaas is het bestuur van mening dat contributie te laat betalen en herhaaldelijke ruzies met een bepaald lid op de club gelijk staat aan iemand doodschieten op de club, en zijn ze zo tegen mij dat een stemming niet eens doorgelaten wordt. De waarheid is dat het merendeel van de leden gewoon voor mij gestemd zou hebben en dus geen enkel probleem met mij heeft, en ik dus gewoon weer lid zou kunnen worden. Maar helaas krijgen de leden die hun stem zouden willen doen gelden niet eens de kans om dat te doen.

Nogmaals bedankt iedereen die mij gesteund heeft!!! Het wordt echt gewaardeerd.

Pffff als ik dit van te voren geweten had.... haha. Nee hoor. We zijn erg blij met onze dochter Iris. Zij is donderdag ochtend geboren. Nu alleen nog stil zien te krijgen Hahaha.

Af en toe eten geven helpt zeker Spikkel. En net als bij een man, even aan de borst en ze zijn rustig :mrgreen:

Back