Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Ik heb ook wel eens mijn dag.... dat beloofd wat voor vanavond :mrgreen:

Zou wel fijn zijn voor de mensen die er niet bij kunnen zijn, (zoals ikzelf) als er een soort van verslag van de vergadering zou zijn.
En dan bedoel ik niet de notulen die gelijk met de uitnodiging voor de volgende vergadering worden verstuurd....over een maand of 11 dus....

Zal nu lastig gaan omdat 85,71% van het bestuur dit jaar aftreed. Nieuwe bestuursleden moeten nog even ingewerkt worden.

Dames, voor mij lang geleden ben een tijdje wezen reizen verhuizen en noem het maar.

Nu woon ik al weer een krap jaartje in amsterdam. En zou graag weer eens langskomen.

Vliegen jullie zondag?

Grts

Stuk dichterbij dan Elst Sjoerd [emoji6]

Ja wat is het nu?
Elst? (volgens Siggy)
Arnhem? (volgens het profiel van Sjoerd)
Amsterdam? (volgens Sjoerd, die het zelf ook niet meer weet kennelijk)

Als ik moest kiezen zou het Elst zijn en zeker geen Amsterdam, niet dat dat er wat toe doet voor ullie.
Ook al raken ze langzaam (te snel, dat dan weer wel) in de minderheid; Er is geen haar op mijn hoofd die er over wil denken weer rond de Ijmond te gaan wonen. :nooo:

Ja wat is het nu?
Elst? (volgens Siggy)
Arnhem? (volgens het profiel van Sjoerd)
Amsterdam? (volgens Sjoerd, die het zelf ook niet meer weet kennelijk)

Als ik moest kiezen zou het Elst zijn en zeker geen Amsterdam, niet dat dat er wat toe doet voor ullie.
Ook al raken ze langzaam (te snel, dat dan weer wel) in de minderheid; Er is geen haar op mijn hoofd die er over wil denken weer rond de Ijmond te gaan wonen. :nooo:

het was elst , daarna rondreizen en verhuizen , nu amsterdam ;)

hey sjoerd ! :D

de groep die je van toen kende vliegt niet zo adhd meer , we worden een dagje ouder en interesses veranderen ;)

Maar nog genoeg vliegvolk op het veld met veel nieuwe gezichten en af en toe een hoogtijger ;)

Beste opkomst :rolling:

wissenmatigeopkomst.jpg

@Sleur,

Geef die rompmallen van de Holliday even mee aan Spijker.
Dan pikt ik die binnenkort wel even bij hem op.
:rolling:

Back