Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Klopt helemaal,wij hebben wel eens lekkage gehad van de bovenburen en het schilderen van plafond en muren en nieuw laminaar werd vergoed, inclusief de uren die ik er aan besteed had.

Zelf herstellen wordt ook gewoon vergoed, inclusief uurtarief dacht ik?

Wel mooi klote Burp dit soort grappen :cry:

Goh. wat rot, Ikea is een beetje onbereikbaar wegens heel veel mensen die daar toevallig naartoe willen. File op A13 en afrit dicht. Veel plezier allemaal :D

Goh. wat rot, Ikea is een beetje onbereikbaar wegens heel veel mensen die daar toevallig naartoe willen. File op A13 en afrit dicht. Veel plezier allemaal :D

daarom ben ik lekker met het gezinnetje naar de makro amsterdam gereden , altijd leuk , dus weer genoeg onzinnig vreetwerk ingekocht en andere zooi ;)

vanochtend nog een schilderklus opgenomen in amsterdam centrum , maar dat was minder prettig ,leek wel een oorlogsgebied aangezien sint en zijn roetpieten daar aankwamen , dus veel ME met zwaar geschut en gepantserde honden om het feestje een beetje te begeleiden :? rare wereld leven we in ..

verder een heerlijk weekend genoten ,regen geeft rust :worship:

Even niets te doen, dus ouderwets Windows XP installeren :confused: :lol:

image.php

Upgrade gedaan van de host (proxmox virtualisatie server, net zoiets als vmware), helaas.. server crash..

Nu weer lekker aan de knutsel vanavond :(

vanochtend nog een schilderklus opgenomen in amsterdam centrum , maar dat was minder prettig ,leek wel een oorlogsgebied aangezien sint en zijn roetpieten daar aankwamen , dus veel ME met zwaar geschut en gepantserde honden om het feestje een beetje te begeleiden :? rare wereld leven we in ..
Tsja, je kunt tegenwoordig veiliger bij Ajax-Feyenoord naar de Arena gaan dan met een kinderfeest als Sinterklaas naar het centrum van Amsterdam. Sinds 2014 doet de schietpiet zijn intrede. :? Te triest voor woorden toch...

Upgrade gedaan van de host (proxmox virtualisatie server, net zoiets als vmware), helaas.. server crash..
Neem dan ook gewoon VMware ESXi 5.5 Hypervisor. Gewoon gratis en heeft zichzelf ondertussen toch wel bewezen. ;)

Tsja, je kunt tegenwoordig veiliger bij Ajax-Feyenoord naar de Arena gaan dan met een kinderfeest als Sinterklaas naar het centrum van Amsterdam. Sinds 2014 doet de schietpiet zijn intrede. :? Te triest voor woorden toch...

Neem dan ook gewoon VMware ESXi 5.5 Hypervisor. Gewoon gratis en heeft zichzelf ondertussen toch wel bewezen. ;)

Heb jij een stukje hardware staan voor me waar dat op draait? Ik heb het hier op mijn homebuild pc geprobeerd, maar kreeg het niet werkend. DAT is ook de reden dat ik proxmox draai tegenwoordig :)

Heb jij een stukje hardware staan voor me waar dat op draait? Ik heb het hier op mijn homebuild pc geprobeerd, maar kreeg het niet werkend. DAT is ook de reden dat ik proxmox draai tegenwoordig :)
Dan moet je Virtual Box eens proberen. Ik gebruik dat op mijn notebook om allerhande VM's te starten. In die VM's zitten klantspecifieke VPN's en beveiligingen, aantekeningen en andere zaken die ik niet in de grote vergaarbak van Windows zelf wil hebben.

Is het hier weer abracadabra tijd ??
Ja, weer eens wat anders dan skilderen, strand- of duinwandelen of ziek en gaar zijn. :D

Ondertussen, in de andere knutselhoek van Sleur, worden OLED beeldschermpjes met een enorme priegeldiagonaal van 0,96" geprogrammeerd. Komen er twee tot vier van in het dashboard van de Robin als monitor voor accuspanning (2x), motortemp (2x huidig, 2x max), toerental, airspeed, groundspeed, afgelegde afstand etc. 8)

oled-display1.jpg

Tssss hij is de 29e jarig slimpies :D

Klopt helemaal Ed :)

Zelf herstellen wordt ook gewoon vergoed, inclusief uurtarief dacht ik?

Wel mooi klote Burp dit soort grappen :cry:

Klopt dat het vergoed wordt hoor maar liever heb ik het niet. Werk waar ik niet op zit te wachten. Wel een Trotec T660 aangeschaft zodat ik kan controleren of de grond en muur droog genoeg zijn. Dus mocht iemand eens een dergelijk apparaat nodig hebben weet je hem nu te vinden ;)

Kamer bijna leeg, waterbed al weg. Morgen of woensdag droger huren en dan zeker twee weken echt drogen voor ik de boel weer kan inruimen. Kan wel meteen de spullen van Burpje uitzoeken en alle oude speelgoed laten verdwijnselen.

Back