Rijders (offroad) omgeving Zwolle

Mijn keuze voor een onroad is gevallen op de lrp s10 tc,mooi goedkoop auto'tje met veel afstel mogenlijk heden,en veel upgrade mogenlijkheden

Kheb toch schade van gisteren........ :(
Gebroken uitgaande as, diff voor... :( :(

IMG_1567.jpg

Ik heb inmiddels bericht van de verkoper... Krijg het onderdeel als garantie opgestuurd!! :D :D

@ Heel netjes van die shop :thumbsup: , vindt het wel een vette auto Braxx bevalt ie voor de rest wel ?? of zeg je nou ??? , laterssss Dr.Dre.;)

Neuneuneu.... ik ga door met deze..... Ik vindt hem best robuust verder. En 4wd.... En GROOT! :cool:
Ik ben ook wel iets gewend want ik heb ook een HPI Baja 5b 2.0 gehad....

@ Ja oke, ja hij is lekker groot he' heb je nog pic's van onder de kap enz. je ziet ze niet zo veel vandaar ;) , laterssss Dr.Dre.

Dre kijkt graag onder de motorkap, dat weten wij allen hier, wil graag de techniek onder het rokje zien.................euh.......ik bedoel.........de motorkap :squarewink:

Dre kijkt graag onder de motorkap, dat weten wij allen hier, wil graag de techniek onder het rokje zien.................euh.......ik bedoel.........de motorkap :squarewink:

@ SSsssttttt zou je niet doorvertellen Eric :rolling:, blijft een gave auto en 4x4 :thumbsup:.

Back