Rijders (offroad) omgeving Zwolle

Als mijn budget het toe laat,dan ga ik eind van de maand toch voor de hpi sprint 2 flux sport met een porche gt3 body,maar dat zeg ik,als mijn budget het toe laat.

ik heb er met de e-revo zoveel kapot gereden toen ik de mamba combo er in had. maar met die slash weet ik het niet meer,ik had wel stalen yokes er in ,maar of ik de assen ook van staal had moet ik ff uitzoeken.

@ Dennis

dat is een castle creations motor,die kun je zelfs nog krijgen voor jouw baja.
dan durf ik te wedden dat hij nog harder gaat dan nu,check dit maar eens

Laatst bewerkt door een moderator:
He jongens,moet je dit eens zien: Ik ben net als het weer:Wisselvallig :-)

http://www.modelbouwforum.nl/forums/%5Bte-koop%5D-autos/154102-losi-mini-rock-crawler.html#post2440226

Ik ben er achter gekomen dat dit toch niet echt mijn ding is,ik sta te vernikkelen en ben dan nog geen meter verder,nee hier heb je geduld voor nodig en ik hou toch meer van snelheid.
Ik vind hem ook iets te klein voor een crawler,simpele objecten kwam hij al niet op,ook omdat de banden te hard waren en er geen gewicht in de crawler zelf zat.

Ruben heeft het gezien,hij ging toen niet echt wat ik er van verwachte.
maar dit geld investeer ik in de hpi,wanneer ik die heb.

He jongens,moet je dit eens zien: Ik ben net als het weer:Wisselvallig :-)

http://www.modelbouwforum.nl/forums/%5Bte-koop%5D-autos/154102-losi-mini-rock-crawler.html#post2440226

Ik ben er achter gekomen dat dit toch niet echt mijn ding is,ik sta te vernikkelen en ben dan nog geen meter verder,nee hier heb je geduld voor nodig en ik hou toch meer van snelheid.
Ik vind hem ook iets te klein voor een crawler,simpele objecten kwam hij al niet op,ook omdat de banden te hard waren en er geen gewicht in de crawler zelf zat.
maar dit geld investeer ik in de hpi.

:o en ik zit net te denken dat een crawler toch ook heel leuk is....
Ik ga denk ik nog een losi night crawler bestellen!

Die is schaal 1:10 en daar heb je ook veel passende bodies op.

misschien staat die ene in het te koop topic er nog,tis al wel een tijdje geleden,maar hij vroeg er niet veel voor.

Dit is toch wel de vetste scaler op dit moment

ax90021.jpg

Axial SCX10 w/Dingo Body 1/10th Scale Electric 4WD Truck - Builders Kit AX90021

Ziet er goed uit ruben.

Wel een mooi plekje waar die kerel rijdt met de scaler.
Wat maakt eigenlij ihet verschil dan tussen een crawler en scaler?

Een crawler is echt licht met zware zachte banden en is in compeetitie verband voorzien van een motor per as,en heeft extreme vering.
Een scaler heeft een waarheid getrouw uiterlijk,kleinere wielen iets minder vering en kan niet zo extreem klimmen als een crawler.

Arnold, ik al ergens een Castle voor de baja gezien (complete ombouwset) maar deze is echt niet te betalen. Heb 'm gezien voor 529:s

Back