Rijders (offroad) omgeving Zwolle

hallo ik kom uit dalfsen en ben aan het opbouwen van een protech yada st pro.
3.5 cc moet nog inlopen en moet de kap nog uitknippen en spuiten.
word er vaak op deze terreinen gereden in zwolle?.
zoja laat dan eens horen wanneer je weer gaat rijden.
kom ik eerst eens kijken.
groeten gert

@ gert, welkom in ons draadje!

@ allen

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik dacht dat Ruben een man was?? ;)

Tja blijkt weer niet zo te zijn nee, misschien heeft Ruben zichzelf nog niet gevonden en is hij op zoek naar zijn eigen ik.
Maar een beetje vent komt voor zijn gevoelens uit en net als Ruben houdt ik ook van poesjes......

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Hey dennis

Oke heb vandaag dus weer geprobeerd, De h en l allebij dicht, en 1.5 slag uit.
De motor starte gelijk , alleen nu een hoog staionair. Die dus weer naar beneden gedraaid tot de motor weer rustig liep.
En wat denk je , ik kan remmen zonder dat de wagen af slaat.

wanneer gingen jullie ook al weer rijden dames? Ik kan zelf niet scheuren maar mis jullie koppies dus wil wel ff langs waggelen.

Hey dennis

Oke heb vandaag dus weer geprobeerd, De h en l allebij dicht, en 1.5 slag uit.
De motor starte gelijk , alleen nu een hoog staionair. Die dus weer naar beneden gedraaid tot de motor weer rustig liep.
En wat denk je , ik kan remmen zonder dat de wagen af slaat.

Dat is goed nieuws man:D. Voor het inrijden raad ik je aan de 2 naalden 1/8 slag verder uit te draaien zo dat de motor lekker ingereden kan worden. Dit heb ik zelf ook gedaan. Ik stuur je wel ff PB hoe ik dat heb gedaan. Maar super dat ie loopt!

Balen dat ik de 7e niet kan,maar daarna moeten we zeker een nieuwe meet plannen.
Mijn e-revo is er bijna klaar voor,ik ben alleen een pinnetje kwijt,maar dat is met een stuk spijker snel opgelost,en dan rij ik jullie er uit (denk ik).

@ gert,
Van harte welkom in dit maffe zooitje,en tot de volgende meet.

In dit geval zie je het gebeuren.... in 3 minuten leeg... :(

als dat belletje leeg loopt, dan moet je effe goed kijken hoe het met je ontluchting zit,

in de tankdop hoort een klein gaatje te zitten. als die verstopt zit dan kan die misschien niet goed lopen, en ook wegvallen als je optrekt.
ookal is je auto nieuw, dan kan dat gaatje toch verstopt zitten door een stukje plastic van de fabriek af aan.

Vandaag maar uit verveling mijn restjes verf opgemaakt op de crawler.

hij verdient absoluut geen schoonheids prijs,maar ziet er wel grappig uit.

de Bruder body is moeilijk te verkrijgen,dus dan maar ff deze afraggen.
donderdag zal ik ff een filmpje maken/posten.

bij deze zijn nieuwe uiterlijk:

IMAG0039.jpg

IMAG0040.jpg

IMAG0041.jpg

Ik vind hem goed geslaagd hoor zo op het eerste gezicht, zwart/zilver is een mooie combo. Die spin maakt het helemaal conpleet ;)

Back