Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Pfff... Kom net terug van het rij plekkie..... Hij startte en reed wel iets maar bij voorzichtig gas steeds moohhhh.... Stallen.... Sloeg zelfs af... Weer starten. Hoog stationair bijna rijden al. Stationair iets lager en toen schommelen in toerental???? Wat is dit? Heb ik met de Baja ook nog nooit meegemaakt?? Ik de lage toerental schroef (rechter) iets verdraien... Deed niets... Andere schroef, deed ook weinig.... rijden afslaan... 1.000.000.000 keer getrokken, pijn in de schouder maar niet meer starten nu.. Naar huis. Bougie eruit.... schoon en vonkt.... krijgt benzine.... luchtfiler eruit (misschien een plasticje ervoor) nee ook niet...
Dan maar fabrieks afstelling terug voor de carb. nl. helemaal dicht en de rechter 1 1/4 open en de linker 1 1/2 open.... 2.000.000.000 getrokken NIETS!!!! AAAAAAAAHHHHH!!!!
HELP!![]()
lol up net een mini vid van de eerste start hoor ik me zoon zeggen , (Is net als dennis zijn auto ) lol
dus vid komt er aan
YU8xda99k4g[/media] - YouTube
ziet er mooi uit juan.
ik hoop alleen dat ik nog eens zo'n pijpie er onder kan sleutelen
maar dat zal niet mogelijk zijn.
we hopen je een keer te zien bij de off-raod meeting in zwolle![]()