D
DutchRC
Guest
Hallo people 
een tijdje terug heb ik deze kit aangeschaft:
Hobbyking Spitfire Balsa 1234mm EP/Glow 0.25 w/Retracts (ARF)
Het is mijn eerste houtbouw, al zit de romp & de vleugels al in elkaar, en zit de cover er ook al op.. Daarom heb ik deze ook genomen, om niet metteen helemaaaal in et diepe te duiken.. Ohw.. en ik vind em mooi ook uiteraard..
Qua bouwen gaat et eigelijk best prima, maar ik loop vast met de bediening van de retracts
De voorgestelde retract servo past voor geen Meter in de bracket..
Nu past het wel, als ik 2 kleinere servo's gebruik:
(dat filmpje maakte ik ook voor iemand die wilde weten of een servo-vertrager goed werkte)
Maar.. met die 2 servo's kom ik niet goed uit met de bedienings-stangen richting de retracts..
Heeft iemand toevallig ervaring met dit model? Of weet welke servoless-retracts ik zou kunnen gebruiken??
Thanks alvast!
mvg
Roeland

een tijdje terug heb ik deze kit aangeschaft:
Hobbyking Spitfire Balsa 1234mm EP/Glow 0.25 w/Retracts (ARF)

Het is mijn eerste houtbouw, al zit de romp & de vleugels al in elkaar, en zit de cover er ook al op.. Daarom heb ik deze ook genomen, om niet metteen helemaaaal in et diepe te duiken.. Ohw.. en ik vind em mooi ook uiteraard..
Qua bouwen gaat et eigelijk best prima, maar ik loop vast met de bediening van de retracts

De voorgestelde retract servo past voor geen Meter in de bracket..
Nu past het wel, als ik 2 kleinere servo's gebruik:
Maar.. met die 2 servo's kom ik niet goed uit met de bedienings-stangen richting de retracts..
Heeft iemand toevallig ervaring met dit model? Of weet welke servoless-retracts ik zou kunnen gebruiken??
Thanks alvast!
mvg
Roeland
Laatst bewerkt door een moderator: