Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bron: http://hoogtezicht.nl/actueel/nieuwe-regels-voor-drone-gebruikNaar verwachting zal er dit najaar een concept ministeriële regeling zijn voor het commercieel gebruik van camera drones boven Nederland. Dat heeft het ministerie van Infrastructuur en Milieu laten weten. Door de nieuwe regels wordt het gebruik van drones iets versoepeld maar het blijft nog steeds erg ingewikkeld.
Is trouwens alleen van toepassing op commercieel gebruik, dus ik snap niet waar jij je druk om maakt.
...Er zijn hobbyisten zat die misschien wel commercieel willen gaan omdat ze het een leuke tak van sport vinden.
Zoals ik...
...Gewoon gaan! Laat je niet belemmeren...
Heb je ideeën laat ze maar komen. Ga aan de slag daar krijg je energie van. Goed voor de economie.
Mooi om te zien dat er vaak wordt gereageerd op 10% van de inhoud van een post (die meestal ook nog verkeerd wordt geïnterpreteerd), die eigenlijk los staat van het hoofdthema. Blijkbaar hebben en aantal personen behoorlijk last van tunnelvisie. Maar goed, wie de schoen past...
En dat is dus precies wat ik bedoel. Als je echt wilt ondernemen en je hebt er vertrouwen in dat je het kunt, begin je gewoon. De mensen die zo denken zijn nu al lang bezig om hun zaken voor elkaar te krijgen. Een andere optie is op een forum bij voorbaat gaan klagen dat alles veel te moeilijk en te duur is. Eén keer raden wie het gaat redden als zelfstandig ondernemer.Op basis van de huidige wet- & regelgeving is het prima te doen jezelf te certificeren op het nivo van de bedrijfsontheffing.
Feit is dat na 1 Juli 2015 je terugverdientijd enorm verlengd wordt. Dit komt omdat je dan niet meer tijdens het traject al kunt beginnen met het vliegen van betaalde opdrachten (geen projectontheffing meer). Mijn verwachting is dan ook dat de markt op dit moment bepaalt wordt.
De gemiddelde hobbyist op dit forum heeft meer ervaring en kunde dan de keurmeesters.
Aan de managende toestellen zijn het kritische onderdelen. O.a. beplating van romp vleugel en staartdelen.