RealFlight G4.5 piloten?

Wie simt er met RealFlight G4.5? En vliegen jullie dan ook wel eens online in een MP-sessie?
Het valt me namelijk op dat er maar weinig hosts online zijn. Of is iedereen al overgestapt naar RF G5 of een andere sim?

Het lijkt me namelijk wel leuk om een keer af te mogen kijken :rolleyes:

Ik host er welleens 1, maar als er meer als 2 man bijkomen trekt mijn pc het niet meer :mrgreen:

Welke naam heb je in realflight? mijne is freakert :mrgreen:

Groeten

rf 4.5

ik vlieg ook nog wel eens online is wel leuk maar je moet wel een goede pc setup hebben om met meer als 4 man te vliegen

oja mijn naam is frank_nl

gr

ik was er vandaag zag ook de vlieg sessie maar kon er niet aan connecten
dus ben maar in een andere gegaan

grtz lip

Ik ben nog nooit online geweest, gewoon van wegen de reden dat ik nog geen goede heli heb gevonden het liefst het dichst bij de Honey Bee FP2 want die heb ik in reallife. Maar een goede FP Elektro mag ook.
Zijn er mensen die er 1 weten??

Kijk hier eens tussen, zal vast en zeker wat bij staan!

Knife Edge Swap Pages

En gisteren in realflight had nog iemand een site, zou die hem hier ook bij willen posten? ben vergeten welke het was :sleepy:

Laatst bewerkt:
Die site had ik indd al, maar het zijn er zoveeel :pfff:
Ik heb nu een MSH Protos in realflight vliegt goed, maar of hij nou net zo vliegt als HBFP2¿¿¿¿

ik vlieg er ook wel eens, ook host ik wel eens een server, met 8 personen draait ie nog strak hier.

mijn nick is Marcel_S in realflight.

groeten Marcel

Wat me trouwens wel opvalt is dat er vaak connectie-problemen zijn. Mensen die mijn server niet kunnen joinen of andersom.

Nu zijn er ook 5 man online op een MBF-server, maar kan ik niet joinen... ARGH! :(

Ik heb de oplossing intussen gevonden, het openzetten van een aantal poorten op mijn router en in de Windows Firewall.

Namelijk de volgende ranges:
61234 - 61250 (TCP + UDP)
61300 - 61316 (TCP + UDP)

Daarna de volgende commando's uitgevoerd in de command prompt (Start -> Uitvoeren -> CMD) om de Windows Firewall goed in te stellen;

for /L %i in (61234,1,61250) do netsh firewall add portopening UDP %i "RealFlight MultiPlayer Port Range 1 - UDP %i"

en daarna:

for /L %i in (61300,1,61316) do netsh firewall add portopening UDP %i "RealFlight MultiPlayer Port Range 2 - UDP %i"

Wellicht geldt dat ook voor anderen! Succes!

Laatst bewerkt:
Back