Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het beste was dat ze naar mij geluisterd hadden,ik had ze gewaarschuwd,dat hebben ze helaas niet gedaan,maar mij wel openbaar voor leugenaar uitgemaakt! Nu is het huilen!Toen ik bij Muco werkte werd er netjes een bon gemaakt wat men achterliet en de vraagprijs.
Die kreeg de klant mee.
Als je geen bon of eventueel emailbevestiging hebt dan word het een ja/nee verhaal en dan ben je 99% zeker je spullen kwijt.
Justitie ziet alleen maar zwart of wit, geen discussie mogelijk.
In het geval van de Beaver is het denk ik nu alvast actie ondernemen, eerst de politie bellen waar het spul is en claimen dat het van jou is.
Verklaring afleggen op het bureau.
Dan een brief naar de ondernemer waarin je hem aansprakelijk stelt of in ieder geval een reactie krijgt zodat blijkt dat het JOUW model was dat bij hem hing.
GJ
Weet jij meer dan?Het beste was dat ze naar mij geluisterd hadden,ik had ze gewaarschuwd,dat hebben ze helaas niet gedaan,maar mij wel openbaar voor leugenaar uitgemaakt! Nu is het huilen!
Ik had totaal geen reden om te liegen,en dat zal ik ook nooit doen!ik wilde alleen maar helpen!
Ik werkte daar!!!!Weet jij meer dan?
Ik heb overigens sterk het gevoel, dat wij hier niet alle informatie hebben. Dat schreef ook al iemand in het begin. Veel meer dan wat gissen kunnen we eigenlijk niet.
Wie wilde niet luisteren en wie heb je gewaarschuwd? De klanten of de medewerkers van de winkel?Het beste was dat ze naar mij geluisterd hadden,ik had ze gewaarschuwd,dat hebben ze helaas niet gedaan,maar mij wel openbaar voor leugenaar uitgemaakt! !
Ik ga er verder niet meer op in,voor mij is het hoofdstuk afgesloten!Hoe het allemaal in elkaar zit zal voor ons waarschijnlijk nooit helemaal duidelijk worden, lijkt me wel zo netjes om daar ook niet al te wild over te speculeren.
Het is wat mij betreft gewoon rot dat dit soort dingen gebeuren. Zowel voor de klanten als de medewerkers van een bedrijf die vaak helemaal niks met het justitiële deel te maken hebben. Ik wens iedereen dan ook sterkte.
Wel een vraag aan Erwin:
Wie wilde niet luisteren en wie heb je gewaarschuwd? De klanten of de medewerkers van de winkel?
Op Facebook staat:
Een doorstart en/ of herstart is voor ons fysiek- en psychisch onmogelijk geworden.
GJ