Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb alle elektronica weten aan te sluiten, los buiten het plasticbakje om en werkt allemaal uitstekend.
Het roer doet het en de snelheidsregeling ook. Zelfs doet de vin het bij de achteruit, stick naar achteren.
Nu is het zaak om de elektronica in te bouwen en de deksle waterdicht te maken.
Heb er even een filmpje van gemaakt, proberen up te loaden
@Be-el, ik zou niet weten hoe ik dit op de regelaar moet verstellen?
Ik heb net even de gebruiksaanwijzing gedownload.
http://www.carpfishingforum.it/Download/Download2/7196.pdf
Je kunt de reverse max power niet appart instellen.
Misschien is er nog een trucje bij het instellen van de reverse mogelijk bij punt 4 van de installatie procedure.
Als je tussen punt 3 en 4 de gastrim helemaal naar beneden schuift en dan bij punt 4 de stick helemaal naar je toe trekt, en daarna de gastrim weer in het midden zet, dan kan het zijn dat je in ieder geval niet het volle vermogen kunt geven in reverse mode.
Anders moet je een mechanische oplossing bedenken op de zender waardoor de stick niet verder dan de helft of zo achteruit kan.
@markjuhh, de kabels kan ik toch weg werkendoor deze in het bakje te laten en/of tyripje eromheen en klaar is kees?
Bijna
De draden van en naar je regelaar kunnen voor storing zorgen als deze te dicht langs je ontvanger of antenne lopen, ook grote lussen kunnen een storingsveld opwekken. Meer hierover staat in deze discussie: discussie-motor-accudraden-verlengen
Groeten
Misschien kan je beter een heel groot aquarium aanschaffen net als Chow
En ben je ondertussen bijna klaar of moet je nog veel doen?